
"Briliantul" participă, alături de alte mari nume ale sportului romanesc - Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Gheorghe Hagi, Elisabeta Lipă, Leonard Doroftei, Gabi Szabo şi Ivan Patzaichin -, la un megaproiect, desfăşurat sub patronajul Ministerului Tineretului şi Sportului şi produs de agenţia de publicitate Eventures, care vizează atragerea tinerilor către sport.
“E o onoare imensă pentru mine! Am fost invitat să filmez alături de aceste nume uriaşe şi chiar am avut emoţii”, a mărturisit “actorul” Adrian Mutu în momentul în care s-a întâlnit cu regizorii. Toate vedetele menţionate au fost convinse să participe benevol la această acţiune, ale cărei filmări sunt sponsorizate de BRD.
A dat autografe la filmări
Adrian a sosit în jurul orei 19.30 la locaţia în care s-a filmat duminică seară. A fost actor pentru două ore. S-a simţit excelent şi a râs încontinuu. “Dacă ar fi aşa de uşor şi pe terenul de fotbal! Dar cred că mi se pare uşor pentru că sunteţi voi buni cu mine, nu-i aşa?”, a comentat fotbalistul naţionalei şi al Fiorentinei la adresa colegilor de platou. Adi nici nu a avut timp să respire. Cum a ajuns, a fost luat în primire, la machiaj. S-a îmbrăcat într-o cămaşă albastră, pentru o secvenţă, apoi şi-a luat în serios rolul de majordom.
“Am experienţă de la Londra! Acolo, această profesie e ridicată la rang de mare artă”, a glumit Adrian. Chiar şi aşa, cu experienţă cu tot, fotbalistul a fost pus să facă mai multe “duble”: “Hm, la fotbal nu ai voie duble, ori o dai în poartă, ori nu!”. La final, “Briliantul” a fost rugat să acorde autografe câtorva membri ai echipei de filmare. Scenariul proiectului se poate traduce printr-o singură frază: fiecare dintre vedete va juca rolul unui meseriaş care face sport! Iar Adi a fost majordom.
Amalia Năstase: «Campania demarează la începutul lui mai»
Proiectul MTS, care este produs de agenţia de publicitate Eventures, a fost pus în practică de Amalia Năstase (foto), soţia fostului mare tenismen Ilie Năstase , cea care este reprezentanta companiei. Filmările s-au desfăşurat în trei zile, în trei locaţii diferite: vinerea trecută, duminică şi ieri, când “Regele” Gică Hagi a închis cercul.
“Prin intermediul agenţiei noastre am produs clipurile care vor fi folosite în campania Ministerului Tineretului şi Sportului. Doamna ministru Monica Iacob Ridzi s-a implicat foarte mult. Am filmat clipuri cu cele mai mari personalităţi din sport, mesajul acestora adresat tinerilor fiind acela de a face cât mai mult sport. Această campanie de promovare a sportului în rândul copiilor şi tinerilor va demara la începutul lunii mai”, a precizat Amalia Năstase.Sursa:www.libertatea.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu