luni, 9 martie 2009

Cantaretul le-a sugerat politistilor sa-si faca site.

Componentul trupei Hi-Q a revenit de cateva zile in randul pietonilor. Intr-un moment in care avea nevoie mai mult ca niciodata de masina personala cu care sa se deplaseze zilnic la Buftea, la antrenamentele pentru "Dansez pentru tine", cantaretul a fost instiintat telefonic ca i-a fost suspendat carnetul de conducere.
Desi detine un motor de ultima generatie si este proprietarul unui automobil Honda Civic Type R, Mihai Sturzu se foloseste de o bicicleta ca sa ajunga la destinatiile propuse. Motivul este lesne de inteles - lipsa carnetului de conducere, care a fost suspendat oficial, dupa acumularea celor 15 puncte de penalizare. "Habar nu am cum le-am facut. M-au sunat de la politia din Brasov, cea care mi-a eliberat carnetul, spunandu-mi ca trebuie sa ma prezint la ei ca sa-l predau. Intre timp m-am dus cu masina la Brasov, am depus actul la ghiseu, m-am urcat in tren si
m-am intors in Bucuresti, de unde mi-am cumparat o super bicicleta de care sunt tare mandru", ne-a declarat Mihai. Dupa acest incident, cantaretul s-a gandit sa propuna Politiei Rutiere o modalitate prin care soferii sa afle cu usurinta cate puncte au acumulat. "Sa faca un site care sa poata sa fie accesat de fiecare sofer care doreste sa afle, la zi, cuantumul punctelor de penalizare. Pana una alta, pentru 30 de zile o sa merg cu bicicleta. Spre amuzamentul gastii mele, instinctele nu mi le-am pierdut. Sunt singurul biciclist care sta cuminte la semafor, asteptand sa se faca verde, pe cand biciclistii consacrati se strecoara pe trotuare sau o taie pe rosu", ne-a declarat acesta. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats