vineri, 6 martie 2009

Daniela Crudu a enervat-o pe Simona Sensual pentru ca a copiat-o. I-a furat pozitia

Blonda s-a indignat foarte tare la vederea fotografiilor pe care asistenta de la matinalul Antenei 1 le-a facut pentru revista "Playboy", considerand ca i-au fost furate ideile de pictorial. Ea a pozat, anul trecut, in cadrul unei sedinte foto comandate de ea intr-o ipostaza care a fost recreata identic de Daniela Crudu pe coperta publicatiei pentru barbati de luna aceasta.

Dupa ce a avut necazuri privind numele de scena, revendicat de o trupa nou-infiintata care se intituleaza Senzual, Simona Sensual s-a trezit plagiata si in privinta ideilor de pictorial. Blonda a fost extrem de revoltata dupa aparitia pe piata a editiei din aceasta luna a revistei "Playboy" care o are pe coperta pe Daniela Crudu, intrucat a constatat ca i s-a furat o ipostaza pe care ea o consacrase intr-o sedinta foto realizata in iarna anului trecut.

"Daniela Crudu sunt eu, dar bruneta"

"Mi se pare revoltator. Eu tot timpul sunt criticata, facuta cu ou si cu otet pe la emisiuni ca sunt asa si pe dincolo, dar vad ca multa lume ravneste la ce am si incearca sa ma copieze. Mai intai a fost povestea cu numele, acum cu stilul de a poza. Eu am facut sedinta foto in urma cu un an la Vali Calinescu si acea ipostaza, in care eu stau in acea pozitie si port cizme si manusi negre, am vazut-o zilele astea pe coperta revistei "Playboy". Nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar chiar atat de mare e lipsa de imaginatie incat era necesar sa fure ideile mele de pictorial?", ne-a declarat Simona, care crede ca poza de coperta este unu la unu cu poza ei, cu deosebirea ca ea este blonda, iar Daniela este bruneta.

Nu a aparut niciodata in "Playboy"

Interesant este ca Simona are antecedente cu revista pentru barbati, care i-a refuzat aparitia in paginile sale, motivand oficial ca blonda nu se potriveste cu profilul publicatiei. "Nu se inscrie in stilul revistei noastre", ne declara in urma cu cateva luni directorul publicatiei, Dan Silviu Boerescu. Pe de alta parte, se pare ca motivul real al faptului ca blonda este persona non-grata la "Playboy" este faptul ca ea a evadat din cantonamentul in care se afla cu caravana in urma cu cativa ani in Grecia, pentru ca se simtea hartuita de unul dintre membrii echipei si se si batuse cu machioza Narcisa Simandan. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats