joi, 19 martie 2009

Descoperire sinistra Intr-un supermarket din Iasi / Salam cu soareci


Un iesean a fost la un pas de a face infarct, dupa ce a vazut ditamai soarecele in salamul din care apucase deja sa manance cateva felii. Barbatul a ramas socat, mai ales ca daduse si copiilor din mezelul respectiv.

Omul este de obicei extrem de grijuliu cand merge la cumparaturi, fiind de felul sau vigilent cu privire la data expirarii produselor si la informatiile de pe ambalaj.
"Ma uit mereu la ce cumpar, mai ales ca am si copii. Pur si simplu am vomitat tot ce am mancat cand am vazut ce este in salamul ala. Nu cred ca mai am curajul sa cumpar vreodata produse de acest gen si, cu siguranta, nu voi mai lua nimic de la firma respectiva", a spus ieseanul.
Barbatul a facut imediat reclamatie la Oficiul pentru Protectia Consumatorului din Iasi, care a sesizat colegii de la Protectia Consumatorului din Tulcea, unde se afla firma producatoare. Inspectorii tulceni au facut imediat un control la fabrica de mezeluri, in urma caruia, spun ei, a rezultat ca procedurile de instruire a personalului privind regulile generale de igiena de la locul de munca sunt respectate. Deocamdata, inspectorii au trimis batonul de salam la laborator, pentru a stabili ce este cu acel corp. Firma producatoare risca o amenda intre 3.000 si 30.000 lei, la fel si supermarketul de unde salamul a fost cumparat. "E ceva mai complicat aici, barbatul spune ca stie de unde a cumparat produsul, numai ca nu mai are bonul", a spus Valerian Salavastru, seful OPC Iasi. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats