miercuri, 18 martie 2009

Doinita Oancea face casting pentru un catel / Nevoita sa renunte la Floricica



Interpreta Minodorei din telenovela "Regina" cauta un stapan pentru o catelusa orfana pe care a gasit-o in fata unui supermarket. Desi s-a atasat foarte tare de ea, actrita nu o poate pastra din cauza programului incarcat de la filmari.

Sora Nicoletei Luciu din "Regina" s-a pricopsit cu o catelusa pe care a botezat-o rapid Floricica. Povestea intalnirii este destul de haioasa. Totul s-a petrecut in urma cu doua saptamani in fata unui supermarket. "De la distanta am vazut o catelusa care statea cuminte in fata usii. M-am gandit ca este tare desteapta daca este atat de mica si isi asteapta stapanul. M-am jucat putin cu ea si am decis sa ii tin companie pana iese stapanul din magazin. Au iesit mai multe persoane, dar niciuna nu era stapana ei. Asa ca am intrat si am intrebat daca este a cuiva. Nici macar nu mai erau clienti in magazin.
Ne-am imprietenit imediat. Avea si piciorul in ghips si ii era frig. M-am gandit ca este pierduta si cineva o sa o caute, asa ca am lasat numarul meu de telefon la magazin, dar nu a cautat-o nimeni nici pana astazi", marturiseste actrita. Doinita si-a asumat responsabilitatea de stapana si a dus-o pe Floricica la veterinar, i-a scos ghipsul, a vaccinat-o si i-a facut carnet de sanatate. Catelusa are in jur de doua luni. "E foarte frumoasa si nu e mofturoasa la mancare. Ii place foarte mult sa se joace, latra si daca nu e bagata in seama protesteaza. M-am atasat foarte mult de ea", povesteste Doinita. Din pacate, Floricica este foarte mica si are nevoie de un stapan care sa poata avea grija de ea. Doinita, insa, este plecata mai tot timpul la Buftea, la filmari, sau la scoala. "Imi doresc din suflet sa-i gasesc un stapan care sa aiba mai mult timp pentru ea. Ar fi perfecta o familie cu copii, un camin cald", sustine ea. Doinita Oancea va intra zilnic pe site-ul postului Acasa TV sa citeasca mesajele doritorilor si sa aleaga stapanul potrivit pentru Floricica. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats