luni, 2 martie 2009

Dupa oferta de 50 de milioane de euro pentru club. Gigi Becali i-a promis fiicei sale mijlocii ca nu vinde Steaua


Latifundiarul luase in calcul posibilitatea cedarii clubului. Cand a vazut ca fata sa mijlocie ar suferi din cauza asta, Becali a promis ca echipa va ramane mostenire de familie.


Satul de injuraturile auzite pe toata durata partidei cu moldovenii, Gigi Becali parea hotarat sa scape de povara care a devenit, in ultima vreme, Steaua. Imediat dupa meci s-a petrecut un eveniment neprevazut, care l-a convins sa lupte in continuare pentru a ramane patronul celei mai iubite echipe din Romania. "Am ajuns acasa, dupa meci, si eram cu sotia mea. In acel moment, a sunat-o fiica mea mijlocie, iar nevasta-mea a pus telefonul pe speaker, sa aud si eu. "Mami, e adevarat ca tata vrea sa vanda Steaua?", a intrebat-o pe maica-sa. Atunci, am luat eu telefonul si i-am spus: "Tata, stai linistita, ca nu vand Steaua! Echipa va ramane a voastra si va fi mostenire a familiei Becali multe generatii de acum incolo". Mi-am dat seama cat de mult inseamna Steaua pentru fetele mele si pentru toata familia...", a povestit Gigi Becali. Aceasta intamplare intareste convingerea suporterilor ca latifundiarul nu este dispus sa renunte la echipa care i-a dat atat de multe satisfactii, in ciuda contestarilor din ce in ce mai vehemente din tribune.

Shon Mekyten s-a distrat la Bamboo

Miliardarul evreu care intentioneaza sa cumpere Steaua a gustat si din placerile vietii de noapte din Bucuresti. Dupa tratativele cu Gigi Becali, de la Pipera, Shon Mekyten le-a spus apropiatilor ca ar vrea sa petreaca intr-un loc exclusivist. Acestia nu au stat prea mult pe ganduri si l-au condus pe israelian in clubul Bamboo. Sursa: http://www.cancan.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats