vineri, 6 martie 2009

Insarcinata In cinci luni, nu poarta centura! Andreea Spataru isi risca siguranta

Blonda ignora complet prevederile Codului Rutier, precum si argumentele in favoarea propriei sigurante, circuland cu masina fara sa poarte centura. Mai mult, este atat de enervata de ideea de a-si prinde mecanismul de siguranta, incat prefera sa auda alarma care ii sesizeaza cu insistenta nelegarea centurii.

Vedeta "Playboy", Andreea Spataru nu si-a pus niciodata centura de siguranta. Informatia ne-a fost oferita cu nonsalanta chiar de blonda, care ne-a marturisit relaxata ca nu suporta acest mecanism de siguranta si nu il foloseste nici macar acum cand este insarcinata. "Nu imi pun niciodata centura de siguranta. Nu o suport. Asa m-am obisnuit si nu mai pot sa imi schimb deprinderile. De obicei, le prind prin spatele scaunului, dar, in ultima vreme, de cate ori duc masina la spalatorie baietii de acolo mi le desfac si imi e lene sa le pun la loc si merg cu ele dezlegate, dar, evident, si cu alarma tiuind. Sincer, alarma ma deranjeaza mai putin decat centura", ne-a declarat cu seninatate Andreea. Insarcinata in cinci luni, ea nu se teme deloc pentru siguranta ei si a copilului ei atunci cand este in trafic, motivand ca este o soferita calma si grijulie. "Nu conduc cu viteza si sunt relaxata. Nu are ce sa mi se intample rau", ne-a marturisit vedeta, care a renuntat la masina pe care o avea, un Mercedes ML, si conduce un Mercedes CLS, care i s-a parut mai sigur. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats