luni, 16 martie 2009

Iulia Albu incearca sa respecte recomandarile doctorului/Urmeaza o cura de ingrasare


De o luna, sotia designerului Mihai Albu isi petrece majoritatea timpului in pat. Insarcinata in 12 saptamani, Iulia s-a obisnuit deja cu programul impus de medicul ginecolog.

Pentru ca starile de rau au aparut dupa prima luna de sarcina si, in plus, Iulia este foarte slaba, doctorul i-a prescris o dieta si un program de odihna, pentru ca sarcina sa evolueze normal.
"Trebuie sa stau in casa inca cel putin doua saptamani. Imi este foarte rau si sunt slaba, iar organismul nu are rezerve sa sustina o sarcina. Doctorul Lemnete mi-a recomandat o cura de ingrasare si ma chinuiesc sa mananc de cinci ori pe zi. Iau foarte multe vitamine. Trebuie sa stau numai in pat", ne-a spus avocata.
De cand a aflat ca va deveni mama, Iulia a renuntat sa mai mearga la solar si a spus adio cafelei si sucurilor acidulate pentru a nu-si expune sarcina vreunui risc. De asemenea, sotia lui Mihai Albu se preocupa sa respecte orele de masa si sa consume legume, fructe, peste, pui, carne de vita, ceai si lapte, alimente benefice pentru dieta.
In urma cu cateva zile, sotia designerului si-a permis imprudenta de a incalca orice regula impusa de medic. Ea a mers la politie, de unde si-a ridicat permisul auto, actul fiindu-i suspendat pentru neacordarea de prioritate. Iulia nu a rezistat tentatiei si a urcat si la volan, in ciuda starilor de greata specifice sarcinii.
"Ma bucur ca mi-am recuperat carnetul. Am condus dupa trei luni de pauza. Nu am avut niciun incident in trafic", ne-a spus Iulia. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats