marți, 10 martie 2009

Mijlocasul regreta gestul in urma caruia a fost eliminat la Buzau Dubarbier: "Mor de ciuda ca nu pot sa ma razbun pe Rapid"

Argentinianul spune ca a fost provocat de Dias, care l-a sicanat tot meciul si din acest motiv a cedat.

Rep: Sebastian, dupa meciul cu Otopeni, o noua victorie obtinuta foarte greu, cu un adversar modest.
S.D.: Este adevarat ca nu ne-a iesit jocul asa cum ne-am dorit, dar cel mai important este ca am luat de fiecare data cele trei puncte. Un motiv foarte important pentru prestatiile mai putin reusite din aceasta perioada este starea terenurilor de joc. Sunt convins ca incepand din luna aprilie evolutiile noastre vor fi mult mai bune.
- Ce s-a intamplat la faza in urma careia ai fost eliminat, cand i-ai dat un cot lui Dias?
- Am avut probleme cu acel jucator pe toata durata meciului. La fiecare duel pentru balon ma impingea si ma arunca doi metri mai incolo. Ma sicana si in momentele in care nu aveam mingea. La acea faza am dorit doar sa joc in stilul lui, sa ma folosesc si eu de forta, dar am exagerat si, recunosc, l-am lovit. Nu incerc sa ma scuz, este un gest pe care nu trebuia sa-l fac, dar el m-a provocat.
- Ratezi meciul cu Rapid si, aproape sigur, si pe cel cu Universitatea Craiova.
- Da, sunt foarte suparat ca nu am ocazia sa ma revansez contra Rapidului, pentru ca imi aduc aminte de meciul din Giulesti pe care l-am pierdut si eu am fost eliminat, tot dupa un gest copilaresc, intr-un moment in care eram foarte nervos ca, desi dominasem jocul, eram condusi. Stiu ca si ei au multi absenti, mai ales in linia defensiva.
- Cine crezi ca ar fi in masura sa te inlocuiasca in urmatoarele meciuri?
- CFR Cluj are foarte multi atacanti de valoare si poate castiga fara probleme, chiar daca eu lipsesc. Ruiz este in forma si este foarte entuziast dupa ce a marcat golul victoriei in prima etapa a returului. Cred ca ar putea face un meci mare cu Rapidul.
- Se vorbeste de o amenda record, pe care o vei primi pentru gestul tau.
- Am auzit si eu asemenea zvonuri, dar astazi (n.r. - ieri) avem zi libera si nu m-a sunat nimeni. Nu am aflat inca. Din cate stiu, regulamentul de ordine interioara prevede o amenda, dar nu mai mare de 1.000 de euro. Daca se va lua alta decizie, nu am ce sa fac.

Nu vrea sa se transfere in Rusia


Sebastian Dubarbier nu se mai gandeste sa plece de la CFR Cluj, cel putin pana in vara. "Nu mai este perioada de transferuri decat in Rusia, asa ca nu imi mai sta mintea la plecare. Eu visez sa joc in Europa de Vest, deci nu as avea niciun motiv sa accept o eventuala oferta venita din Rusia. Vreau sa iau titlul cu CFR si poate la vara voi ajunge intr-un campionat puternic.Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats