luni, 16 martie 2009

Nu a vrut sa-si bage fratele la inchisoare si a ascuns fapta/Violata de unchi cu stiinta mamei



Povestea unei minore de 13 ani, din Vladimir, Gorj, violata de propriul unchi, a fost tinuta in secret chiar de parintii ei. Mama copilei a considerat ca nu e bine sa-si bage fratele la inchisoare.


Cosmarul Madalinei a inceput pe parcursul anului trecut, cand unchiul ei a atras-o in spatele gradinii, unde a batjocorit-o. Apoi a trimis-o acasa si i-a spus sa nu scoata vreo vorba in fata familiei, pentru ca o va omori. Fata a tinut secretul si l-ar fi dus cu ea in mormant, daca mama sa nu ar fi surprins-o intr-o alta ipostaza, in care unchiul o viola pentru a doua oara. "Eu i-am prins cand fratele meu ii rupsese hainele de pe ea si o violase. Era a doua oara cand se intampla sa o batjocoreasca. Am tacut, pentru ca am zis ca e fratele meu si nu trebuie sa ajunga la puscarie. Fata nu ne-a spus nimic de frica, pentru ca o amenintase ca ne ia gatul cu barda la toti daca spune cuiva ceea ce ii facuse", spune mama fetei violate, Eufrosina Motocu.
"Nu voiam sa spunem la politie nimic, dar, cand a inceput sa ne ameninte mai rau, am zis ca e mai bine sa fie inchis pentru ceea ce a facut. Acum l-au arestat, dar ne e frica sa nu-i dea drumul, ca vine si ne omoara pe toti, asa cum a promis", a mai adaugat ea. Madalina a fost internata in spital pentru ingrijiri medicale, timp in care va fi consiliata de reprezentantii Protectiei Copilului, mai ales ca in ultima vreme e tot mai agitata si are cosmaruri. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats