vineri, 13 martie 2009

Pilotul de raliuri Daniel Onoriu vrea sa scape de o veche eticheta / "Nu vreau sa mai aud de Adina Halas!"



Aflat in divort, el spune ca i se aduce obsesiv aminte de o aventura incheiata cu mult timp in urma Pilotul de raliuri Daniel Onoriu pare sa treaca printr-un cosmar. Dupa 14 ani de casnicie divorteaza, iar in jurul acestui divort se tes tot soiul de scenarii.


"M-am saturat sa mai fiu asociat cu Adina Halas. In ultimii ani doar de acest lucru s-a vorbit. Nu mai vreau sa aud de ea. Este adevarat ca am avut o relatie cu Adina in trecut, dar totul s-a terminat de mult", ne-a declarat Daniel Onoriu. Din punctul lui de vedere, Adina Halas ii este doar amica si nu se pune problema ca ea sa fie motivul divortului. "Ma despart de sotia mea Mihaela, cu care am trei copii, din cauza ca nu am reusit sa fiu implinit sentimental. Casatoria noastra a fost "aranjata" de parinti si n-avem nicio vina nici eu, nici Mihaela ca n-a functionat", ne-a mai declarat pilotul de raliuri. Acum el solicita instantei sa-i incredinteze cei trei copii pe care ii are cu Mihaela. "Si eu si sotia mea suntem mandri de ei, iar judecatorii vor decide in custodia cui vor ramane! Important este sa fie bine pentru ei", a mai spus Onoriu pentru CANCAN. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats