joi, 5 martie 2009

Un elev din Craiova si-a pus familia pe jar. A fugit de-acasa dupa ce a pierdut la poker

Scenariul disparitiei unui elev din clasa a IX-a de la Colegiul National "Fratii Buzesti" din Craiova pare inspirat din telenovele. Dornic de distractie si senzatii tari, Claudiu Sopoteanu, baiatul care a pus pe jar politia doljeana, a decis sa dispara cateva zile de acasa, pentru a le da o lectie parintilor sai.

Speriati, parintii au alertat autoritatile. Timp de doua zile, cat a disparut de acasa, Claudiu s-a distrat pe cinste si a cheltuit banii parintilor, dormind la hotel si chefuind prin baruri. "Tatal meu ma cearta rau cand iau note mici. Luni, am luat doi la matematica si ma amenintase ca, daca iau nota mica, o sa ma rada in cap. In plus, parintii mei au aflat ca joc poker la scoala pe bani si ca am pierdut de cateva ori. Pentru ca ma iubesc mai multe fete din liceu, nu am vrut sa fiu ras in cap de tata, sa ma fac de ras si am decis sa dispar cateva zile, sa-i pun pe jar, asa cum fac copiii de bani gata in telenovele", a declarat Claudiu Sopoteanu. Dupa ce a fost gasit de parinti intr-un bar din Craiova, elevul a mers linistit, ieri, la scoala, considerand ca "lectia le-a prins bine parintilor". Dupa orele de curs, adolescentul le-a povestit colegilor intreaga isprava. "Am luat bani de acasa, cat sa-mi ajunga cateva zile. Am dormit prima noapte la hotel, dupa care am hoinarit prin cluburi, unde nu prea ma duceam inainte, ca trebuia sa invat. Am mai luat bani de acasa pentru poker, pasiunea mea", a povestit Claudiu, precizand ca a fost dat de gol de un prieten. Colegii au confirmat ca acesta era ras in cap, cand lua note mici. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats