joi, 9 aprilie 2009

A avut zece amante in cinci ani/A recunoscut in direct ca si-a inselat nevasta


Prezentatorul britanic de televiziune Richard Madeley a dezvaluit in show-ul unui coleg de breasla cum si de cate ori i-a fost infidel primei neveste. Relatia cu cea de-a doua consoarta a inceput-o cand era inca insurat.


Invitat in emisiunea colegului sau, Piers Morgan, "Life Stories" (Povesti de viata), Richard Madeley, unul dintre cei mai indragiti prezentatori de televiziune din Marea Britanie, a facut cateva dezvaluiri surprinzatoare. Jurnalistul, in varsta de 52 de ani, a povestit ca nu i-a fost tocmai fidel primei sale sotii, Lynda, pe care a inceput sa o insele imediat dupa ce i-a murit tatal. "Daca stau sa ma gandesc bine, nu i-am fost fidel Lyndei decat intr-un singur an din cei sase pe care i-am petrecut ca sot si sotie. In ceilalti cinci ani am inselat-o cu zece femei", a povestit Madeley, care a adaugat ca primul sau mariaj a fost marcat de tensiuni si sentimente negative.

Mariaj de 23 de ani


Din dorinta de a fi sincer pana la capat, prezentatorul le-a povestit telespectatorilor postului ITV, care difuzeaza emisiunea "Life Stories", ca a pus ochii pe Judy Finnegan, actuala lui sotie si colega de serviciu, pe vremea cand inca nu era divortat. "Judy era o frumusete cand am cunoscut-o in anii ?80. Am fost cucerit de farmecul ei si mi-am dorit enorm sa o iau de nevasta, chiar daca, la vremea aceea, si eu, si ea, eram casatoriti cu altcineva. M-a atras ca un magnet. Din fericire, si ea m-a placut, asa ca am divortat si apoi ne-am unit destinele. De atunci au trecut 23 de ani, in care nu am mai calcat niciodata stramb", a adaugat Madeley, care are doi copii cu actuala lui sotie. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats