marți, 28 aprilie 2009

Cel mai tare majordom

Adrian Mutu, starul naţionalei de fotbal a Romaniei, a sosit, duminică la pranz, in Bucureşti pentru a filma un clip publicitar.


"Briliantul" participă, alături de alte mari nume ale sportului romanesc - Nadia Comăneci, Ilie Năs
tase, Gheorghe Hagi, Elisabeta Lipă, Leonard Doroftei, Gabi Szabo şi Ivan Patzaichin -, la un megaproiect, desfăşurat sub patronajul Ministerului Tineretului şi Sportului şi produs de agenţia de publicitate Eventures, care vizează atragerea tinerilor către sport.

“E o onoare imensă pentru mine! Am fost invitat să filmez alături de aceste nume uriaşe şi chiar am avut emoţii”, a mărturisit “actorul” Adrian Mutu în momentul în care s-a întâlnit cu regizorii. Toate vedetele menţionate au fost convinse să participe benevol la această acţiune, ale cărei filmări sunt sponsorizate de BRD.

“Mă simt bine după accidentare, nu am avut nici cea mai mică reţinere să vin aici! Doar nu o să fac gimnastică la bârnă! Nu va fi greu,nu?”, a încercat “Briliantul” să descreţească frunţile celor prezenţi la întâlnirea cu echipa de filmare.



A dat autografe la filmări


Adrian a sosit în jurul orei 19.30 la locaţia în care s-a filmat duminică seară. A fost actor pentru două ore. S-a simţit excelent şi a râs încontinuu. “Dacă ar fi aşa de uşor şi pe terenul de fotbal! Dar cred că mi se pare uşor pentru că sunteţi voi buni cu mine, nu-i aşa?”, a comentat fotbalistul naţionalei şi al Fiorentinei la adresa colegilor de platou. Adi nici nu a avut timp să respire. Cum a ajuns, a fost luat în primire, la machiaj. S-a îmbrăcat într-o cămaşă albastră, pentru o secvenţă, apoi şi-a luat în serios rolul de majordom.

“Am experienţă de la Londra! Acolo, această profesie e ridicată la rang de mare artă”, a glumit Adrian. Chiar şi aşa, cu experienţă cu tot, fotbalistul a fost pus să facă mai multe “duble”: “Hm, la fotbal nu ai voie duble, ori o dai în poartă, ori nu!”. La final, “Briliantul” a fost rugat să acorde autografe câtorva membri ai echipei de filmare. Scenariul proiectului se poate traduce printr-o singură frază: fiecare dintre vedete va juca rolul unui meseriaş care face sport! Iar Adi a fost majordom.


Amalia Năstase: «Campania demarează la începutul lui mai»


Proiectul MTS, care este produs de agenţia de publicitate Eventures, a fost pus în practică de Amalia Năstase (foto), soţia fostului mare tenismen Ilie Năstase , cea care este reprezentanta companiei. Filmările s-au desfăşurat în trei zile, în trei locaţii diferite: vinerea trecută, duminică şi ieri, când “Regele” Gică Hagi a închis cercul.


“Prin intermediul agenţiei noastre am produs clipurile care vor fi folosite în campania Ministerului Tineretului şi Sportului. Doamna ministru Monica Iacob Ridzi s-a implicat foarte mult. Am filmat clipuri cu cele mai mari personalităţi din sport, mesajul acestora adresat tinerilor fiind acela de a face cât mai mult sport. Această campanie de promovare a sportului în rândul copiilor şi tinerilor va demara la începutul lunii mai”, a precizat Amalia Năstase.Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats