joi, 2 aprilie 2009

Divortul actorului Sandu Mihai Gruia, la final/"Arlechino", acuzat ca-si ignora copiii

Actorul Sandu Mihai Gruia isi ascunde marea parte a banilor castigati din diverse colaborari ca sa plateasca copiilor sai cat mai putin, crede sotia lui. "Arlechino" nu vrea sa-si vada fetita si baietelul sau, sustine Oana Gruia.

Procesul de divort al actorului Sandu Mihai Gruia, cunoscut copiilor ca "Arlechino", personaj pe care l-a interpretat in anii '70, s-a terminat ieri la Judecatoria Sectorului 3, magistratii urmand sa ia o decizie peste o saptamana, dupa ce avocatii vor depune concluziile scrise la dosar. Gruia a solicitat pronuntarea divortului din culpa comuna, iar sotia sa din culpa lui exclusiva, in principal pentru ca se culca cu studentele sale. Dupa judecata, Oana Gruia a declarat ca multe din afirmatiile actorului sunt "minciuni". "Nu este adevarat ca eu nu-l las sa-si vada copiii. Pe 3 februarie am luat copiii si m-am intalnit cu el la un vernisaj. Sora lui insa m-a agresat si pe mine si pe copii", a spus sotia actorului, care, acuzata fiind ca si-a petrecut mai mult timp in scoli decat acasa, sustine ca doctoratul si toate lucrarile sotului ei au fost, in realitate, scrise de ea.
Pe 5 februarie, "Arlechino" a facut plangere la Autoritatea Tutelara, a mai aratat Oana Gruia, care a fost vizitatata apoi acasa de asistentii sociali. "Sotul meu a dat-o atunci afara pe mama mea, iar saraca femeie a facut ture, in frig, in jurul blocului", a mai povestit Oana. "A refuzat sa-si vada copiii, chiar fetita l-a sunat, la indemnul meu, dar a n-a vrut sa vina. Recent, a venit si a stat putin, iar pe holul blocului i-a intors spatele baietelului, care il intrebase cand mai vine sa stea cu el macar o zi", si-a amintit Oana Gruia. Sotia actorului sustine ca Gruia isi ascunde banii castigati peste salariul de 45 de milioane.
"A fost recent intr-un turneu, e voice-over la radio si la TV. Nu recunoaste insa si mi-a zis ca "iti dau cat vreau eu ce vreau eu si cand vreau". De parca n-ar da pentru copiii lui", a mai declarat Oana Gruia. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats