joi, 9 aprilie 2009

Dupa o cearta apriga cu colegele ei, lidera Wassabi a vrut sa paraseasca trupa/Marius Moga nu o lasa pe Lora sa plece



In urma cu patru zile, Lora de la Wassabi a avut o confruntare dura cu Lisa, cea mai tanara dintre componentele formatiei, in urma careia blonda a luat decizia de a parasi atat trupa, cat si apartamentul in care locuia impreuna cu cele trei colege. Fondatorul proiectului Wassabi, Marius Moga, nu vrea deocamdata sa accepte plecarea Lorei din trupa, incurajand-o sa mai astepte sa-i treaca supararea.

Componentele trupei Wassabi pareau probabil cele mai bune prietene din showbiz, fiind, de altfel, si singurele cantarete din industria muzicala autohtona care locuiau impreuna de patru ani. Atmosfera frumoasa din sanul formatiei s-a stricat insa in urma cu patru zile, cand intre componentele formatiei a izbucnit un scandal monstru. Cea mai tanara membra, Lisa, a inceput sa o acuze pe lidera Lora de mai multe lucruri, reprosandu-i ca, din cauza ei, si-a pierdut identitatea. Cearta a capatat proportii nebanuite, mai ales ca Lisei i s-au alaturat si celelalte doua fete din Wassabi: Vero si Mona.


Atacata de cea mai tanara componenta, Lisa


La finalul confruntarii, Lora, dezamagita, a hotarat sa paraseasca atat trupa, cat si apartamentul in care locuiau toate patru, plecand in toiul noptii la niste prieteni. Lora l-a anuntat si pe Marius Moga, fondatorul trupei, de hotararea pe care a luat-o, insa acesta a indemnat-o sa nu se pripeasca si sa mai astepte putin sa-i treaca supararea. Se pare insa ca dezamagirea blondei este atat de mare, incat aceasta nu isi mai inchipuie cum ar mai putea canta vreodata alaturi de cele care au tradat-o. "El (n.r. - Marius) tot spera sa-mi treaca, dar pur si simplu nu scap de aceasta suparare. Si mie imi este ciuda ca nu pot sa trec peste asta, dar asa simt. Stiu ca nu mi-ar pune niciodata cutitul la gat invocand clauze contractuale, dar el tot asteapta sa ma linistesc. Nici macar nu stiu de ce a izbucnit scandalul, cred ca s-au strans in timp niste frustrari. Iar in noaptea aceea mi s-au spus niste cuvinte care m-au ranit foarte tare. Mi s-a reprosat ca nu stiu sa vorbesc frumos, doar sa ma impun si mai multe lucuri pe care nu le inteleg, pentru ca eu vedeam aceasta trupa ca o familie. Intotdeauna am fost prietene, dar asa credeam doar eu, se pare, pentru ca ele nu simteau asa. De patru ani suntem impreuna non-stop, iar acum s-a intamplat asta. Nu imi vine sa cred. Multa lume zice ca sunt o scorpie, ca sunt mai dura, dar eu fac din suflet ceea ce fac, ca sa ne mearga bine. Chiar la Lisa nu ma asteptam, cea mai mica dintre ele, pe care nimeni in afara de mine nu a vrut-o in trupa. Tocmai ea, pe care am incercat mereu sa o protejez! Sincer, nu cred ca mai pot sa urc pe scena cu ele, pentru ca eu cant din suflet, iar acum sufletul meu e facut bucati", ne-a marturisit, ieri, Lora, printre hohote de plans.


Intrebata prin sms de umerase



Blonda ne-a spus ca a fost deranjata de faptul ca niciuna dintre ele nu a intrebat-o daca este bine dupa acea noapte in care plecat din casa, dar i-au trimis un sms in care o chestionau daca a luat cumva o punga cu umerase. Protectorul trupei, Marius Moga, ne-a declarat ca Lora nu va pleca din trupa, doar ca acum este putin suparata. "Ele se mai cearta, dar se impaca. Nu pot sa las ca niste conflicte personale sa afecteze partea profesionala, pentru ca de asta ma ocup eu. O sa le treaca", ne-a spus Marius. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats