miercuri, 29 aprilie 2009

Fotbalistul lui Inter Milano, Cristi Daminuta, o desfiinteaza pe "Cumnata" Monica Columbeanu


"Monica e o materialista si o intretinuta!"


"O intereseaza doar barbatii cu Rolls si vila""Spre deosebire de ea, Ramona e simtita si are caracter"Dupa ce Monica Columbeanu l-a atacat dur pe fotbalistul lui Inter intr-o revista mondena, acesta a replicat taios, socat de jignirile surorii mai mari a Ramonei Gabor.



In numarul din aceasta saptamana a unei reviste mondene, Monica Columbeanu a facut referire si la relatia dintre sora sa Ramona si Cristi Daminuta. "Nu-l mai ridicati la rang de iubit al surorii mele! E atat de neinteresant!". Contactat de CANCAN, fotbalistul lui Inter a replicat nervos: "Se pare ca pentru doamna Columbeanu doar barbatii cu Rolls Royce si vila sunt interesanti. Eu nu imi permit sa imi dau cu parerea despre o persoana pe care nu o cunosc si mi s-ar fi parut de bun-simt ca acelasi lucru sa-l fi facut si ea. Asa pot sa spun si eu ca Monica Columbeanu e o materialista si, daca a ajuns unde a ajuns este doar meritul domnului Irinel, care o intretine. Si pentru linistea dansei, as vrea sa-i transmit ca eu sunt doar amic cu Ramona, nu sunt iubitul ei. Nu am vrut sa apar in ziar cu aceasta poveste, dar s-a aflat, si m-am ferit sa vorbesc tocmai pentru a nu da nastere altor interpretari. Sincer, o apreciez mai mult pe Ramona decat pe doamna Columbeanu. Spre deosebire de ea, Ramona are bun-simt si caracter. Vrea sa faca ceva pe propriile puteri, din acest motiv o respect si o consider amica", a declarat Daminuta.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats