vineri, 3 aprilie 2009

Habotnicul care o hartuieste pe Alina Radu avertizeaza/"Cred ca o sa ajung la nebuni cat de curand!"



Barbatul de 26 de ani din Valcea, care a beneficiat de sprijinul fostei coprezentatoare a lui Mihai Morar pentru a se trata de o boala grava, s-a revoltat cand a aflat ca binefacatoarea sa il crede un obsedat. El considera ca nu merita aceasta imagine, care ar putea sa-i naruiasca viata si sa-l aduca pe punctul de a-si pierde mintile.

Dupa ce a aflat din cotidianul Cancan ca Alina Radu, fosta coprezentatoare a emisiunii "Rai, da' buni", s-a plans de faptul ca a asaltat-o cu mesaje si telefoane, Valentin, un tanar de 26 de ani din Valcea pe care aceasta l-a ajutat financiar pentru a se trata de o boala grava, ne-a contactat la redactie pentru lamuriri suplimentare. Barbatul recunoaste ca Alina l-a "sprijinit moral si financiar", dar neaga ca ar fi hartuit-o. "Am sunat-o de cateva ori, e adevarat, dar, daca raspundea la telefon, nu s-ar fi ajuns aici. E drept ca prietenul Alinei a vorbit cu mine si mi-a zis sa nu o mai caut, dar eu voiam sa imi spuna ea ce a deranjat-o. Eu sunt foarte bolnav, sufar de boala Hodgkin (o forma de cancer ganglionar) si nu e adevarat ca sunt obsedat de ea si am probleme psihice. Plus ca nu mi-a dat niciodata 600 de lei asa cum a spus, ci mi-a cumparat medicamente de 500 de lei si mi-a dat o data 50 de lei sa am de taxi. Daca ea asa intelege sa ajute un bolnav de cancer cu 600 de lei... Am fost si la restaurant si a platit ea, dar nu pentru ca o rugasem eu. Si a zis ca mi-a cumparat mancare, adica trei kilograme de banane si doua de mere. Pe mine ma afecteaza foarte tare situatia asta, sper ca prietenii mei sa nu fi citit articolul pentru ca o sa ma paraseasca si o sa raman singur si poate o sa vreau sa ma sinucid. Cred ca o sa ajung la nebuni in curand",
ne-a declarat Valentin, care a recunoscut ca a scris mesaje urate la adresa Alinei pe forumul emisiunii intr-un moment in care suferea de anxietate. "Credeam ca o sa mor si aveam o stare proasta. Nu imi explic nici eu, sunt si acum chinuit si am resentimente. Iar legat de amenintarea ca ma duc la "Din dragoste", totul a fost un spirit de gluma. Ca stia si ea ca nu te poti duce de doua ori, iar eu am mai fost o data", ne-a spus el.
""Amin" este un cuvant care se foloseste la Valcea"
Barbatul a negat de asemenea ca ar fi habotnic, precizand ca singurele sale legaturi cu biserica sunt cele de exprimare. "Asa vorbesc eu. "Amin" e un cuvant care se foloseste pe la Valcea, asa zic eu cand se termina ceva, iar Preafericitul este un fotograf, Mihai Liviu (n.r. - cel care i-a facut pozele pe care le-a postat pe hi5), caruia ii place sa i se zica asa. Daca Alina demonstreaza ca eu sunt obsedat sexual, ma inchin la ea si ma duc sa ma calugaresc", ne-a spus Valentin.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats