marți, 21 aprilie 2009

I-a adus barza un baietel de Paste/Madalin Voicu, tata pentru a sasea oara!



Carmen, iubita lui Madalin Voicu, a nascut sambata un baietel de 3,550 kg, care a primit nota 10. Micutul si mamica se simt foarte bine si vor pleca in curand acasa, unde totul ii asteapta gata pregatit.

Surse medicale ne-au marturisit ca pe Carmen au apucat-o durerile facerii vineri noaptea, iar sambata copilul a venit pe lume. Numele ales este Stefan, "ca pe Madalin", dupa cum ne-a marturisit mamica. "Toti baietii mei se numesc Stefan. Este un fel de "pedigree". Normal ca sunt fericit. Sa vina acasa, sa fie sanatos, sa ne putem ocupa de el. Pentru mine, copilul este sfant (n.r. - deputatul are patru copii recunoscuti si alti doi din relatii din tinerete)", a spus proaspatul tatic. Medicii ne-au povestit ca politicianul aproape a asistat la nasterea ultimului sau copil. Ei il trimiteau pe hol, el venea iar la usa, desi era racit. Pana la urma nu au avut cu cine sa se inteleaga si l-au lasat sa vada cu ochii lui cum i se naste flacaul. Medicul cu care a nascut Carmen ii zice insa altfel bebelusului. "Clona", il alinta pentru ca, zice el, "seamana perfect cu Ion Voicu, a carui statuie se gaseste in Parcul Ioanid din Capitala.
Spre ghinionul lui Madalin Voicu, raceala nu i-a dat pace, asa ca nu prea a avut acces la bebelus. Medicii i-au permis sa stea doar cinci minute, la vizita. "Am folosit o masca din acelea cum sunt la spital", a mai spus Madalin.



A visat ca ramasese gravida


Tanara mamica, nepoata de preot, ne-a povestit, cu putin timp inainte sa nasca, o intamplare interesanta. "Eram in Germania, iar intr-o noapte, de Sfanta Maria, mi-a aparut in vis Maica Domnului si mi-a spus ca sunt gravida. A doua zi, am luat repede un test de la farmacie si l-am mai tinut o zi-doua in geanta, pentru ca era prea devreme sa il fac. Imediat ce a trecut timpul necesar, am facut testul. Eram, intr-adevar, gravida", ne-a spus Carmen.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats