marți, 7 aprilie 2009

In asteptarea celui de-al saselea copil, Madalin Voicu a iesit cu iubita la plimbare/A sarutat-o la terasa!



Profitand de vremea frumoasa de afara, Madalin Voicu a iesit duminica la o plimbare prin Herastrau impreuna cu prietena sa Carmen care este insarcinata. Cei doi au petrecut cateva ore la o terasa din parc.

Acestia au fost surprinsi de paparazzii CANCAN la o terasa din parcul Herastrau. Pentru a nu-si obosi iubita care urmeaza sa nasca, viitorul tatic a optat pentru o dupa-amiaza linistita si o conversatie placuta alaturi de Carmen si cativa prieteni. La un moment dat, a sarutat-o pe viitoarea mamica pe frunte, aceasta zambindu-i dragastos. Voicu declara luna trecuta ca bebelusul va avea doua sau trei nume, dintre care unul va fi Stefan. Madalin Voicu abia asteapta ca iubita sa sa nasca si nu crede ca vor fi probleme. "Eu sunt mai fricos, am o stare de anxietate, dar o sa-mi treaca atunci cand am sa-l tin in brate. Mi-e drag orice copil", mai declara acesta. Voicu are, cu bebelusul care va veni pe lume, sase copii. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats