vineri, 10 aprilie 2009

Iubita lui Tavi Colen a sarit sa o bata pe administratoarea blocului



Suparata foc ca trebuie sa plateasca la intretinere aproximativ un milion de lei vechi pentru caldura, desi foloseste doar incalzire electrica, Elena, iubita lui Tavi Colen a trecut la fapte, miercuri dupa-amiaza. Conform spuselor administratoarei Victoria Morosan, iubita artistului a sarit la gatul ei si a imbrancit-o.


Octavian Calugaru, alias Tavi Colen (ex-Talisman), Elena si copilul lor locuiesc temporar cu chirie intr-un bloc din sectorul 5, pana ce casa lor care se afla in constructie va fi gata. Cuplul a ales sa-si incalzeasca apartamentul cu ajutorul caloriferelor electrice, in detrimentul caldurii furnizate de RADET. Pentru ca nu au permis accesul administratoarei in apartament, iar citirile de la repartitoare au fost aduse cu intarziere, Elena si Tavi s-au trezit ca au de achitat bani si pentru caldura. De asemenea, locatarii din bloc s-au revoltat ca familia Calugaru a avut consum zero la caldura in patru luni de iarna. "Daca nu regularizezi situatia, vine Tavi peste tine si ai sa vezi tu atunci! Daca nu, te bat eu. In acel moment cu mana dreapta s-a repezit cu putere la gatul meu, la pieptul meu si m-a impins. Eu nu ma tin bine pe picioare, pentru ca am o operatie la genunchi. Am reusit cu greu sa inchid usa", ne-a declarat Victoria Morosan, in varsta de 67 de ani. Femeia a adaugat ca Elena a amenintat-o apoi la telefon si ca a jignit-o in scara blocului. "Mi-a spus ca sunt hoata, handicapata, sa ma duc la psihiatrie, ca sunt bolnava".



O considera senila



Contactata telefonic, iubita lui Tavi ne-a declarat: "Ieri, am fost toata dupa-amiaza cu copilul in parc. Cum sa sar la gatul ei? Administratoarea blocului e o baba tafnoasa care se cearta cu toata lumea din bloc, deci probabil ca vrea sa ne faca rau." Si Tavi Colen a fost iritat de acest "incident de cartier", cum l-a denumit artistul. "Voua va trebuie un subiect pentru 900.000 de lei vechi? Ce subiect e asta? Nu ne intelegem cu cei din bloc de cand am venit. Am inteles ca femeia are ceva dereglari hormonale ca are 70 de ani... nu stiu. Aia nu intelege ca noi nu ne folosim de caldura lor. Am copil mic si am calorifere electrice. Platesc curent cate cinci milioane de lei. Nu vreau sa ma imprietenesc cu nimeni de acolo, nu sunt niste oameni de conditia noastra. Baba abereaza, e dusa. Vi se pare un subiect interesant ca o baba senila m-a trecut pe mine la intretinere cu 900.000 de lei vechi in plus? Cei de la firma care administreaza contoarele, au venit, acum o saptamana, le-au verificat. Nu le folosim, indica aceeasi cifra. Nu mi se pare normal sa platesc caldura", a precizat Tavi Colen. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats