marți, 7 aprilie 2009

Kapetanos crede ca se descurca mai bine ca Ogararu Si Stancu/"Eram golgheter daca bateam penalty-urile ratate de altii"


CANCAN a realizat un interviu, prin intermediul unui jurnalist din Grecia, cu cel mai in forma jucator al Stelei, unde acesta vorbeste despre modul in care au fost afectati elevii lui Lacatus de situatia patronului Gigi Becali, dar si despre sansele sale de a deveni cel mai bun marcator al Ligii I si ale Stelei de a castiga titlul de campioana.

Rep: Pantelis, cum a fost meciul cu Bistrita?

P.K.: Foarte dificil. A existat o presiune uriasa din partea fanilor si o atmosfera foarte ciudata in Ghencea dupa arestarea lui Gigi Becali.


- La ce anume te referi?


- Pana la golul meu, jumatate dintre fani fluierau, ceilalti, cantau. A fost foarte bizar pentru noi, fotbalistii Stelei, dar din fericire am reusit sa castigam in fata unui adversar redutabil.


- Pe Sanmartean de la Bistrita il stiai?


- Da, l-am recunoscut. Este o placere sa il vezi cu mingea la picior. Este fantastic, dar mi s-a parut ca nu este in cea mai buna conditie fizica. Probabil ca asta vine de la accidentarile suferite in trecut. Cred ca, daca nu ar fi avut parte de atatea ghinioane, ar fi avut o cariera extraordinara in Grecia.



- Cum explici faptul ca sase dintre cele sapte goluri ale tale le-ai inscris in ultimele zece minute ale partidelor?


- Nu-mi vine in minte nicio explicatie. Este ciudat, dar nu stiu de ce se intampla acest lucru. Eu dau tot ce am mai bun pana la ultimul fluier al arbitrului. Sunt bucuros insa ca majoritatea golurilor mele au adus puncte importante echipei.


- Crezi ca poti deveni golgheterul Romaniei?


- Este foarte greu sa izbutesc acest lucru. Daca as fi batut eu penalty-urile ratate in ultimele doua meciuri, probabil ca as fi avut o sansa. In ultimele saptamani am exersat mult la antrenamente acest gen de lovituri, dar antrenorul este intotdeauna cel care decide. Totusi, e cel mai bun sezon din cariera mea si ma bucur din suflet de fiecare minut jucat, mai ales ca si fanii au inceput sa imi recunoasca meritele de pe gazon.


- Poti fi mai explicit?


- Pai, iti dau un exemplu pe care il traiesc chiar acum (n.r. - duminica seara). Sunt intr-un supermarket si multi fani ma opresc pentru a le da autografe sau pentru a ma fotografia cu ei. Este extraordinar. Sper sa ii fac si mai fericiti pe viitor.


- Te mai gandesti la titlu?


- La asta ma refeream. Imi doresc sa avem rezultate mai bune in urmatoarele etape. Eu inca sunt increzator in sansele noastre de a castiga campionatul si a accede iar in Liga Campionilor. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats