joi, 23 aprilie 2009

Kristine sustine ca melodia "Se Thelo", cu care s-a lansat, a fost compusa special pentru ea/"Akcent mi-a furat piesa"




Adrian Sana, liderul trupei Akcent, e acuzat de plagiat de Eduard Ilie, alias Edward Maya, cel care sustine ca a compus melodia "Se Thelo" special pentru cantareata Kristine, care ii este si colega la Conservator. La randul lui, solistul de la Akcent spune ca melodia este creatia lui si chiar a inregistrat-o la UCMR. Mai mult, "Se Thelo" a fost data de Adrian fetelor de la Roller Sis, desi piesa fusese deja lansata pe piata de blonda Kristine.


Un nou scandal ia amploare in showbizul autohton. Desi s-a lansat cu piesa "Se Thelo" la radio si la televiziuni, cantareata Kristine a constatat ca melodia ei se afla si in repertoriul altor solisti. "Au aparut doua fete care, din cate stiu eu, si patineaza si care canta deja piesa mea. Nu stiu de cine au fost pacalite pentru ca piesa imi apartine. Avem castig de cauza oricum si oricand. Eu nu voi renunta la piesa asta pe care o cant in continuare. Din cate stiu eu, Adrian de la Akcent nu are foarte multe cunostinte muzicale. Edward stie tot ce a facut la aceasta melodie. Akcent mi-a furat piesa", ne-a declarat Kristine.


Adrian e detinatorul piesei in acte


Cantecul care a starnit zazanie a fost realizat, se pare, in studioul solistului de la Akcent, unde Adi si Edi au lucrat impreuna la albumul "Fara lacrimi" al trupei. "Dupa ce am incheiat colaborarea cu Adi, in octombrie 2008, mi-am luat proiectul. Melodia "Se Thelo" i-am dat-o interpretei Kristine in ianuarie 2009. Piesa a fost data pe radio si TV la sfarsitul lunii martie. Apoi l-am instiintat pe Adi de acest lucru si ca vreau sa semnam impreuna piesa la drepturile de autor, pentru ca a fost facuta in studioul lui. Peste trei zile am aflat ca el a inregistrat compozitia la UCMR si ca ma acuza ca i-am luat piesa din studio, care este compusa de mine: instrumental, versuri, linie melodica", ne-a declarat Maya


"L-am dat in judecata"


De cealalta parte, Adrian Sana de la Akcent este revoltat de scandalul in care a fost implicat: "Am constatat ca Edi Maya, care a fost angajatul meu, a plecat de la mine din studio cu niste piese. A si vandut piesa "Se Thelo" artistei Kristine, desi este creatia mea, muzica si text. A inregistrat piesa cu Kristine si a folosit vocea mea ca si backing pe varianta acesteia. El este un impostor si pentru asta va plati, pentru ca l-am dat in judecata". Conform spuselor sale, piesa "Se Thelo" era semnata de anul trecut cu Roton pentru proiectul Roller Sis. "Kristine nu mai are voie sa cante piesa mea", a conchis Adrian Sana de la Akcent. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats