marți, 21 aprilie 2009

A organizat un sejur surpriza/Ioana Cosma si-a dus mama la Paris



Dupa ce s-a tot gandit ce cadou sa-i ofere mamei sale si, intr-un final, a optat pentru un sejur la Paris, prezentatoarei Stirilor Sport.ro i-a venit o idee geniala - sa organizeze totul fara sa-i spuna mamei care este destinatia minivacantei. Planul a mers ca pe roate pana la un moment dat, cand scenariul a fost dat peste cap de catelul Ioanei.


Ca sa fie sigura de reusita, Ioana Cosma si-a chemat mama la Bucuresti, spunandu-i acesteia ca ar fi bine sa-si petreaca cateva zile impreuna. De buna credinta, aceasta s-a conformat imediat rugamintilor fiicei sale si a parasit Clujul, orasul natal al Ioanei, fara un bagaj voluminos. Socoteala de acasa nu s-a potrivit, insa, cu cea din targ, iar scenariul Ioanei a fost deconspirat chiar de prietenul cel mai apropiat al vedetei - catelul Ioanei. "Mi-as fi dorit sa nu-i spun nimic pana in dimineata plecarii, pana cand o luam si plecam la aeroport. Nu mi-a iesit chiar pana la capat. A trebuit sa organizez si "sejurul" catelusului meu pana la intoarcerea noastra, asa ca, mama m-a prins discutand despre asta. Pana la urma, m-am bucurat enorm cand am vazut cat de fericita a fost mama si asta a contat cel mai mult pentru mine", a povestit Ioana. Pe langa faptul ca sunt bune prietene si nu au niciun secret una fata de alta, Ioana si mama ei au chiar si aceleasi pasiuni. Cum ar fi cele legate de fotbal. "Eu si mama cred ca am vazut sute de meciuri impreuna. Cand suntem acasa, ne uitam tot timpul la meciuri si exista riscul sa ne contrazicem. Nu e foarte comoda cand vine vorba de parerile ei. Iar dupa meciuri, e foarte interesata si imi pune zeci de intrebari, ce a zis, ce face, de ce n-a facut X nu stiu ce... E o nebunie. Ore intregi ar vorbi despre fotbal", marturiseste prezentatoarea de la pupitrul Stirilor Sport.ro. care la randul ei este pusa la curent, de mama sa, cu stirile din tara, care de cele mai multe ori nu ajung in presa centrala.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats