marți, 21 aprilie 2009

Se legitimeaza cu pasaportul/Damian Draghici nu are carte de identitate


Desi a revenit de cativa ani in Romania, dupa o lunga perioada in care a locuit si activat in SUA, solistul nu a reusit inca sa-si faca buletin, chiar daca are domiciliul stabil in tara. Damian Draghici a ajuns sa faca haz de aceasta situatie, spunandu-le apropiatilor sai ca lipsa acestui act demonstreaza clar ca nu se dezice de "fratii sai" si de etnia rroma din care face parte.


Daca se intampla sa fie legitimat de organele in drept sau doar sa i se ceara, la un ghiseu, actul de identitate, Damian Draghici scoate pasaportul. Si tot de fiecare data, dupa ce se scuza ca nu are inca buletin, naistul isi propune sa rezolve o data pentru totdeauna aceasta problema.
"De cand m-am intors in tara nu am avut timp sa merg la politie. Am proprietati si aici, si in SUA si la Londra. Traiesc mai mult in Romania, dar nu apuc sa rezolv aceasta problema, care, din pacate, s-a generalizat in randul confratilor mei", a povestit la Divertis Mall, Damian Draghici.
Solistul care a reusit sa-si treaca in palmares un premiu Grammy si a lansat de-a lungul timpului, peste hotare, 17 albume, sustine ca de cate ori a dorit "sa intre in legalitate", actiunea sa a esuat. "Acum ma pregatesc sa lansez, in luna mai, alaturi de trupa "Damian Brothers" primul nostru album, care, totodata, este si primul meu material aparut in tara mea", a precizat Draghici.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats