luni, 13 aprilie 2009

Sotul Oanei Zavoranu a comemorat noua ani de la moartea celui mai bun prieten al sau/Pepe a dat de pomana pentru Ameo




Pepe s-a gandit in ultimele zile la un eveniment tragic din viata sa. Este vorba despre moartea celui mai bun prieten de-al sau, in urma cu noua ani, pe care Pepe a comemorat-o la sfarsitul acestei saptamani.


Paparazzii CANCAN l-au surprins pe sotul Oanei Zavoranu la sfarsitul saptamanii trecute la Cimitirul Damaroaia. Pepe a organizat acolo pomana pentru Liviu Duta, pe care prietenii il cunosteau drept Ameo. Cantaretul latino a avut grija ca nimic sa nu lipseasca, astfel incat a umplut portbagajul masinii sale cu mancare si bautura. "Am facut pomana pentru Liviu Duta, caruia noi ii ziceam Ameo. A fost cel mai bun prieten al meu. A murit in urma cu noua ani intr-un accident rutier. Am fost doar familia si prieteni de-ai lui. Am mai chemat si cativa copii de la un orfelinat de prin zona, carora le-am dat niste pachete cu mancare si suc", ne-a declarat Pepe.
Moartea lui Ameo nu este singurul eveniment tragic din viata cantaretului. Nepotul lui, Franco, a decedat in urma cu aproximativ doi ani in conditii similare, tot in urma unui tragic accident rutier. De atunci, de fiecare data cand are ocazia, Pepe se duce si se reculege la mormantul nepotului sau. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats