luni, 27 aprilie 2009

Surprins de paparazzii Cancan sarutandu-se cu alta, Vali Barbulescu plange dupa bebelusa Delia



Vrea un copil cu fosta iubita Viata amoroasa a DJ-ului Vali Barbulescu se schimba cu o rapiditate uimitoare. In editia de sa mbata, Cancan a publicat cateva fotografii in care Vali Barbulescu o saruta cu foc pe noua lui iubita, Diana Enciu, cu care este impreuna de o luna.

Fotografii nostri l-au surprins pe DJ impreuna cu Diana in ipostaze extrem de graitoare, in urma cu o saptamana, tinandu-se in brate si alintandu-se ca doi indragostiti veritabili.
Culmea este ca la numai o zi dupa "dovada" relatiei sale cu fiica celebrului fost manechin Euge nia Enciu, Vali Barbulescu ne-a trimis o declaratie uluitoare in care vorbeste despre dragostea lui pentru Delia Florea, bebelusa bruneta de la "Cronica Carcotasilor". "In cei 16 ani de activitate in showbiz (radio, TV, muzica, fotografie) nu am dat foarte multe interviuri despre viata mea privata. Iata insa ca in urma multor stir i sau altor pareri exprimate de catre jurnalisti/bloggeri in presa scrisa sau on line, simt ca este de datoria mea sa vin cu o declaratie oficiala si reala legata de recenta despartire de Delia Florea. Am avut o relatie extraordinar de frumoasa de aproape patru ani. Acum doua luni, in urma unor "probleme de cuplu", am decis ca este mai bine sa punem punct relatiei noastre. In mod absolut intamplator Diana Enciu pe care o stiam de mai bine de doi ani se afla intr-o situatie identica, relational vorbind. Asta a fost ceea ce ne-a apropiat si am inceput sa iesim impreuna. Nu am pretins niciunul dintre noi ca avem o "relatie", ca suntem impreuna. A fost vorba de o legatura de prietenie, platonica si care nu a compromis in niciun fel sentimentele noastre fata de persoanele de care tocmai ne despartisem. Dovada acestui lucru este chiar faptul ca, recent, Diana si-a reluat relatia cu iubitul ei. "La randul meu, eu inca o iubesc enorm pe Delia si mi-ar placea sa putem depasi impreuna aceasta perioada din vietile noastre si sa fim din nou un cuplu. Pentru mine relatia cu Delia este cel mai frumos lucru "intamplat" in viata mea si singurul lucru care ar egala ca importanta ar fi sa devenim impreuna parintii unui copil! Sunt mandru ca am fost impreuna aproape patru ani si ca nutresc inca atatea sentimente pentru ea! Este o fata remarcabila, cu un caracter fascinant de frumos si avem o chimie extraordinara! Asadar, sper ca lucrurile se vor rezolva si ca vom putea trai fericiti impreuna pentru restul vietii, ne-a declarat Vali Barbulescu."Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats