miercuri, 20 mai 2009

Amantul se îmbrăca în haine de femeie

In incercarea de a elucida motivele oribilei crime din iunie 1994 căreia i-a căzut victimă Iuliana Ținteanu, anchetatorii ploieşteni au fost nevoiţi să intre in culisele poveştii de amor dintre arhitectul Bogdan Ținteanu, soţul victimei, şi doctoriţa Roxana Călin, autoarea omorului. Aşa au ieşit la iveală detalii jenante legate de obiceiurile sexuale ale bărbatului căruia amanta i-a ucis soţia.

La scurt timp după reţinerea medicului pediatru Roxana Călin, acuzată că a omorât- o şi a tranşat-o pe rivala ei în dragoste, Iuliana Ținteanu, oamenii legii care s-au ocupat de acest caz incredibil au făcut o descoperire mai puţin obişnuită. La percheziţia efectuată în apartamentul în care cei doi amanţi se întâlneau de obicei, poliţiştii au găsit o grămadă de haine de femeie, elegante, în culori aprinse, despre care au aflat, cu stupoare, că erau ale... arhitectului Bogdan Ținteanu.

La audieri, doctoriţa a povestit că, uneori, arhitectul o întâmpina îmbrăcat în haine femeieşti. Evident, ţinuta nu era o deghizare, căci întâlnirile aveau loc în apartamentul în care Ținteanu îşi instalase biroul, deci nu avea de cine să se ferească.

Purta dres decupat în zona organelor genitale

În plus, arhitectul deţinea, cel puţin aşa reiese din dosar şi din declaraţiile Roxanei Călin, o garderobă care ar fi făcut invidioasă orice femeie: sandale cu toc de 10 centimetri, o rochie roşie scurtă, o fustă mov, o bluză de vară decoltată, cu elastic în talie, un sutien “cu funcţie de corset şi portjartier” - cum remarcă anchetatorii. Bărbatul avea chiar şi un dres roz pe care îl decupase în
dreptul organelor genitale!

Acesta este procesul-verbal în care sunt descrise lucrurile de damă ale arhitectului

În dosarul aflat în arhiva Tribunalului Prahova, anchetatorii au descris în amănunt hainele de femeie pe care Bodgan Ținteanu obişnuia să le îmbrace atunci când se întâlnea cu iubita lui. De la dresul fără clin, la bluziţele mov, roz sau roşii, cu floricele, şi sutienul, şi portjartierul - toate lucrurile găsite în biroul arhitectului s-au dovedit a fi ale acestuia.


«Mi-a spus că este o glumă»

La interogatoriu, Roxana Călin a susţinut că era deranjată de ciudatele apucături ale iubitului ei. Mai mult, ea a povestit că Iuliana, soţia arhitectului care ştia despre relaţia extraconjugală a acestuia cu doctoriţa, ar fi avertizat-o pe amantă că Ținteanu are un “comportament sexual deviant”. “De fapt, acest lucru l-am constatat eu, personal (...) L-am surprins că are o garderobă feminină impresionantă (...) şi, când l-am întrebat, acesta mi-a spus că este o glumă. Această conduită a lui a reprezentat pentru mine principala dorinţă de a întrerupe relaţiile intime cu el”, afirma, în 1994, Roxana Călin.

“Cu toate că aflasem de la victimă (n.r. - de la Iuliana Ținteanu, soţia arhitectului) că Bogdan Ținteanu este o persoană de proastă ca-litate, lucru pe care l-am constatat şi eu după aceea, totuşi am acceptat continuarea acestei legături pentru că, aşa cum am declarat, mă aflam într-un moment de criză conjugală, moment speculat de Bogdan Ținteanu, care, după părerea mea, este un foarte bun psiholog”, a mai mărturisit doctoriţa în timpul audierilor.

«Îţi dai seama ce ai făcut? Mi-ai lăsat copiii fără mamă!»

Potrivit datelor de la dosar, Bogdan Ținteanu a aflat, la scurt timp după crimă, că Roxana Călin i-a ucis soţia. Amanta l-a sunat, la un moment dat, şi i-a spus de ce a fost în stare. “Ce ai făcut? Îţi dai seama ce ai făcut? Mi-ai lăsat copiii fără mamă!”, i-a strigat arhitectul femeii cu care îşi înşela, de un an, soţia. De altfel, Ținteanu a fost şi el suspect în acest caz, fiind chiar închis câteva luni pentru instigare la omor. Dacă la început Roxana a dat de înţeles că iubitul ar fi împins-o să ucidă, mai târziu doctoriţa şi-a retras declaraţiile: “Nu am avut senzaţia că Bogdan Ținteanu ar fi dorit sau mi-ar fi sugerat să săvârşesc această crimă (...) Arăt că la săvârşirea acestui omor, îmi asum întreaga responsabilitate. Bogdan Ținteanu nu a avut nici o contribuţie la această faptă”.

Soţia a fost omorâtă şi tranşată

Iuliana Ținteanu a fost ucisă în dimineaţa zilei de 16 iunie 1994, în apartamentul Roxanei Călin, amanta soţului ei. Sub pretextul că îi va lua sânge pentru analize, ucigaşa, care era medic pediatru, i-a injectat femeii un anestezic puternic. A cărat-o apoi în baie, a tranşat-o în cadă şi a aruncat bucăţile de cadavru, la întâmplare, prin Ploieşti. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats