marți, 26 mai 2009

George Copos rupe tacerea in legatura cu presupusul sau fiu nelegitim




Copos despre presupusul fiu: "Si eu sunt copilul lui Kojak!"

Finantatorul Rapidului sustine ca nu a auzit niciodata despre tanarul ospatar George Copos a declarat, ieri, ca nu stie sa aiba vreun fiu nelegitim, dupa ce un tanar ospatar din Brasov a marturisit reporterilor nostri ca ar fi baiatul miliardarului.


Finantatorul Rapidului da dovada de umor cand vine vorba despre presupusul sau copil pe care l-ar avea cu o femeie cunoscuta in tinerete. "Plecand de la acest articol, doresc sa largesc aria dezvaluirilor, marturisind in exclusivitate pentru CANCAN ca, de fapt, si eu, la randul meu, sunt copilul lui Telly Savalas, faimosul detectiv Kojak din serialul cu acelasi nume pe care il urmaream la televizor pe la mijlocul anilor ?70. De ce n-ar fi asa, ca doar amandoi avem lipsa niste par pe cap!", a precizat Copos. In concluzie, finantatorul Rapidului ne-a declarat ca: "Mi se atribuie paternitatea unui tanar despre care acum aud pentru prima oara".
Magnatul a tinut sa mai spuna ca, "mergand mai departe pe linia dezvaluirilor, chiar eu insumi am declarat recent (11 mai) pe blogul meu ca mai am un copil, iar acesta este... Clubul Rapid. Nu prea se potriveste, dar e o paternitate pe care o recunosc si mi-o asum cu mandrie, chiar si dupa nesansa de vineri seara cu Craiova". Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats