joi, 28 mai 2009

Juan Toja: "Maia a fost violată de Frăsineanu!"




Stelistul Juan Toja face dezvăluiri şocante despre fosta sa iubită, Cristina Feldan.

Şoc in fotbalul romanesc! Cornel Frăsineanu, jucătorul divizionarei B FC Internaţional Curtea de Argeş, este invinuit de stelistul Juan Toja că in toamna lui 2007 i-ar fi violat fosta iubită, Cristina Feldan (Maia). Acuzaţia columbianului e întărită de declaraţia Maiei: “E adevărat, am fost violată cu bestialitate de Frăsineanu. El juca la UTA. S-a întâmplat exact după meciul lor cu Rapid”.

La mai bine de o lună de la despărţirea de manechinul Cristina Feldan, stelistul Juan Toja face dezvăluiri incredibile despre trecutul fostei sale iubite. “Ştiaţi că Maia a fost violată, pe când avea doar 18 ani? Ea mi-a spus. Maia a fost violată de un jucător de fotbal important, de la voi din ţară. Freasineanu, parcă. Sau, da, aşa, exact, Frăsineanu”, a declarat columbianul Toja.

După mai multe zile de investigaţii, reporterii Libertăţii aveau să afle că de violul petrecut în toamna lui 2007 vorbeşte şi acum tot Aradul, de la foşti jucători ai UTA, până la taximetrişti, patroni de cafenele sau oameni simpli.

Confirmarea a venit însă de la victimă, Cristina Feldan. “Da, este adevărat ce v-a spus Juan. Frăsineanu m-a violat pe când era la UTA. Aveam 18 ani atunci, visam cu ochii deschişi, toată lumea era a mea. Până în acea nefericită clipă, când am fost batjocorită de acea brută şi de prietenii lui! Şi voi dovedi cu probe că lucrurile au stat întocmai. Am tăcut prea mult, ba, la un moment dat, am şi negat povestea. Dar nu mai pot să tac...”, a declarat Maia în exclusivitate pentru Libertatea.

Frăsineanu: «Nu o cunosc»

Cornel Frăsineanu susţine că nu este nimic adevărat. “Aberaţii! Din câte am auzit, ea a apărut la televizor şi a spus că nu este nimic adevărat (n.r. - povestea cu violul). Păi, eu mai eram în libertate dacă o violam pe ea? E o porcărie neadevărată. N-am făcut în viaţa mea aşa ceva. Poate ea vrea să îşi facă reclamă, nu ştiu ce urmăreşte... Eu sunt un om corect, nu fac chestii d-astea. Nu o cunosc, nu, nu, nu”, ne-a declarat ieri Cornel Frăsineanu.

Maia, dezamăgită şi de Toja

Referitor la declaraţiile date de fostul său iubit, Juan Toja - de care acum, surprinzător, stelistul se dezice, “uitând” de discuţiile purtate telefonic şi pe messenger cu reporterii Libertăţii - Maia ne-a spus: “Nu am mai vorbit cu el de trei săptămâni şi nici nu vreau să o mai fac pentru că, în faţa mea, el e egal cu zero. Am citit că ieri a declarat pe site-ul Stelei că el nu a spus toate acestea. Atunci să explice cum de voi (n.r. - reporterii Libertăţii) aţi scris lucruri pe care le ştiam doar noi doi?!”.


Cine e Cornel Frăsineanu

Data naşterii: 20 august 1976 (Caracal - Olt).

Înălţime/greutate:
1,70m; 65 kg.

Post:
Fundaş/mijlocaş stânga.

Debut în Liga I: 20 mai 1995 (Universitatea Craiova - Oţelul 2-1).

Carieră: Universitatea Craiova (1994-2000, 2001-2002), Minerul Motru (Liga II - 1995), Rapid (2000), Hapţl Tsifirim (Israel 2001), Dinamo (2002-2003), Bursa (Turcia, 2003-2007), UTA (2007-2008), Dacia Mioveni (Liga II - 2008), Internaţional Curtea de Argeş (Liga II - 2009).

Palmares: vicecampion cu Universitatea Craiova (1995), promovare cu Bursa în prima ligă turcă (2006). Este aproape de promovarea în prima ligă cu Internaţional Curtea de Argeş.

Meciuri/goluri în prima ligă: 170/12.

Meciuri/goluri în Cupele Europene: 4/0.

Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats