joi, 21 mai 2009

Vojislava Lukici, sexy fară rachetă



Sarboaica vorbitoare de limba romană Vojislava Lukici a lăsat tenisul şi a pozat in ipostaze provocatoare.

In disputa pentru titlul neoficial al jucătoarei cu cei mai mari şi mai frumoşi sâni, pe constănţeanca Simona Halep (17 ani) o concurează Vojislava Lukici, o sârboaică de 22 de ani din Subotica. În trecut ea a fost manageriată de românul Eduard Pană.

Fermecătoarea Vojislava se anunţa drept o sportivă cu pretenţii la vârfurile circuitului WTA. Cei doi ani de pregătire şi turnee la noi în ţară îi prindeau de minune – ajunsese în topul primelor 200 de jucătoare ale lumii. Până când s-a rupt de managerul Eduard Pană. La mijloc au fost banii. “Din păcate, au apărut probleme financiare legate de contractul de manageriat şi am fost obligată să mă las de tenis. Nu am cooperat suficient de bine cu dânsul, aşa că am reziliat contractul”, a dezvăluit Vojislava pentru Libertatea, într-o română perfectă.

“Îmi găsesc cam greu cuvintele acum, după un an şi jumătate. Înainte, vorbeam româneşte cu toată lumea. Mi-a plăcut, de aceea am prins aşa uşor”. De un an, predă lecţii de tenis copiilor la o şcoală din Serbia şi comentează meciuri pentru televiziunea belgrădeană RTS.

Noua postură, de antrenoare, o prinde bine. Dar şi mai bine îi stă îmbrăcată sumar, în fotografiile realizate pentru varianta sârbească a revistei FHM. “Îmi plac, nu sunt vulgare. Am pozat o zi întreagă. Voiam să aibă un ton mai sportiv. De vină era fundalul roşu. Aşa că am schimbat background- ul, am folosit unul alb. Se potriveşte cu personalitatea mea”, ne-a relatat frumoasa sârboaică.

Campioană în turneele de la Mediaş, Piteşti şi Bucureşti

În 2006 şi 2007, Vojislava Lukici a participat în cadrul mai multor turnee cu premii de 10.000 de dolari din seria ţiriac Futures, organizate la noi în ţară. Cele mai bune rezultate le-a obţinut în 2006, la Piteşti, Mediaş şi Bucureşti, cucerind trofeele puse în joc.

A pozat în FHM
La începutul acestui an, a pozat pentru
FHM, ediţia sârbă.Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats