joi, 11 iunie 2009

«E nebună!»




Apariţie surprinzătoare in scandalul divelor: George Gavril (23 de ani), cel despre care presa a dezvăluit in trecut că ar fi fost primul iubit al Monicăi Columbeanu, ii sare acesteia in ajutor, desfiinţand-o pe Oana Zăvoranu.

Războiul dintre vedetele Oana Zăvoranu şi Monica Columbeanu scoate la iveală personaje din trecutul soţiei lui Irinel. Aşa a apărut numele sportivului George Gavril, cel despre care s-a vehiculat în presă că a fost primul iubit al Monicăi.

Pugilistul, fost campion olimpic la categoria supergrea, a evitat să vorbească despre relaţia cu Monica, pe care însă nu o neagă.

Chiar dacă n-au mai ţinut legătura, George îi ia partea Monicăi: “Zăvoranca s-a purtat mai rău ca orice ţigancă. E o mahalagioaică. Dacă o văd pe stradă, o înjur, nu ştiu ce-i fac. E prea obraznică, prea nebună”. George îşi face antrenamentele la baza de la Izvorani, foarte aproape de vila unde locuieşte Monica. “Am zărit-o o dată, de două ori, de pe lac”, povesteşte sportivul

A vrut să se lase de box

Până la vârsta de 19 ani, George Gavril era deja campion naţional de juniori, tineret, seniori, plus vicecampion european de juniori. Ulterior însă, cam pierduse contactul cu sportul de performanţă, în condiţiile inlaturarii antrenorului său de atunci, Relu Auraş. Revenit anul acesta la lotul olimpic şi se antrenează pentru Campionatele Mondiale din luna august sub bagheta antrenorului Grigore Bondavali.

Monica, de negăsit

Ieri, Monica Columbeanu (foto) nu a fost de găsit. Până acum, ea nu a comentat în nici un fel valul de acuze lansate la adresa ei de Oana Zăvoranu de o săptămână încoace, inclusiv în emisiunea de acum două seri, de la OTV, când vedeta Kanal D a “şters pe jos” cu Monica. Actuala doamnă Columbeanu a avut o relaţie cu George Gavril în anul 2003, pe când se afla la Bacau, dupa care, la doi ani distanţă, l-a cunoscut pe Irinel şi s-a mutat în Bucureşti. În vara anului 2006 s-a căsătorit cu Columbeanu, iar în ianuarie 2007 a venit pe lume Irina, fiica lor.

Zăvoranca: «Fac ce vrea piz...a mea»

“Nu ştiu cine este acest George Gavril şi nu am nici un comentariu de făcut vizavi de el. La fel ca şi Lazarus, căruia nu vreau să-i fac reclamă gratuită, este un anonim pe care nu am nici un chef să-l fac cunoscut vorbind eu despre el. Este un personaj care se bagă în seamă şi nu doresc să-l fac eu celebru. Vreau să fie foarte clar că eu voi vorbi despre cineva cum vreau eu, când am chef şi când vrea piz...a mea. Sper ca toată lumea să înţeleagă acest lucru!”, ne-a declarat Oana Zăvoranu (foto). Sursa: www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats