vineri, 19 iunie 2009

«Eu nu ies cu bărbaţi ca Irinel»





Ramona Gabor sare la gatul Monicăi Columbeanu.

La nici o lună de cand a iscat un adevărat scandal in emisiunea Oanei Zăvoranu, Monica Columbeanu e atacată şi de sora ei mai mică, Ramona. Aceasta a acceptat invitaţia duşmancei de moarte a Monicăi şi a participat la emisiunea “Pact cu diavoliţa” de la Kan
al D, unde şi-a condamnat sora pentru comportamentul ei.

Mâine seară, de la ora 22.30, la Kanal D, Monica Columbeanu va avea parte de o nouă surpriză neplăcută din partea Oanei Zăvoranu: prezenţa surorii ei mai mici în emisiunea acesteia. “Nu am ţinut cont de neînţelegerea dintre mine şi Monica şi am invitat-o pe Ramona. Ea s-a purtat ca o profesionistă, şi-a respectat contractul semnat cu noi. E o diferenţă mare între ea şi sora ei”, ne-a declarat Zăvoranu după întâlnirea cu Ramona.




A fost în emisiunea Oanei Zăvoranu



Aceasta a intrat în jocul Oanei şi a făcut o serie de declaraţii maliţioase în legătură cu comportamentul Monicăi în timpul emisiunii de la Kanal D. “Noi nu am fost niciodată aşa distante ca acum, iar răceala dintre noi s-a produs în momentul în care Monica s-a căsătorit. Nu ne înţelegem bine poate tocmai pentru că eu nu ies cu bărbaţi ca Irinel, ci cu tineri de seama mea. Eu îmi petrec timpul cu oameni de vârsta mea, nu sunt falsă, îmi câştig singură banii”, a spus Ramona, care a ţinut să sublinieze că sora ei a greşit faţă de Oana: “Monica nu trebuia să reacţioneze aşa. Dar ea e o fire mai dificilă”.

Punctul culminant al show-ului a fost acela în care Ramona s-a lăsat purtată pe braţe de acelaşi bărbat care a luat-o şi pe Monica pe sus, la filmări, şi care a declanşat tot scandalul.



Irinel sare în apărarea Monicăi

Irinel Columbeanu a renunţat la discreţia care-l caracterizează şi a acceptat să acorde un interviu, în exclusivitate, emisiunii “Acces Direct”.

“Nimic din ce s-a spus până acum nu e adevărat. Am vorbit cu ea despre aceste subiecte înainte de a ne căsători. Ea mi-a spus că a fost un episod urât din viaţa ei şi de aceea a plecat din oraş (Bacău, n.r.). (...) Sunt bazaconii născocite de nişte oameni care sunt cel puţin nebuni. Nu ştiu ce interese sunt în spate. Cine vrea să se remorcheze la notorietatea soţiei mele scormoneşte şi inventează”, a spus el.

Totodată, el susţine că relaţia cu Monica, mai tânăra lui soţie, e perfectă din toate punctele de vedere. “Credeţi că stăm noaptea să ne uităm la televiziunea poporului?!”, a întrebat retoric. Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats