joi, 18 iunie 2009

«N-am motive să mă sinucid»




Oana Zăvoranu susţine că a suferit doar o cădere de calciu.

Oana Zăvoranu a infirmat vehement zvonul conform căruia luni noaptea a ajuns la Urgen
ţă pentru că ar fi incercat să se sinucidă. Vedeta de la Kanal D a explicat, în exclusivitate pentru Libertatea, că a fost dusă la spital din cauza unei căderi de calciu.

Libertatea: E adevărat că ai vrut să te sinucizi chiar de ziua ta?

Oana Zăvoranu: E o mare tâmpenie apărută într-un ziar de scandal care nu are nici un pic de credibilitate. Am de gând să dau în judecată publicaţia respectivă. Arăt eu ca o femeie care îşi ia zilele? N-am motive să mă sinucid, mai ales de ziua mea.

Totuşi, ce s-a întâmplat în acea noapte?

Este foarte simplu. Eram acasă cu Pepe şi stăteam în pat. La un moment dat m-am ridicat să mă pregătesc să merg la emisiunea lui Dan Diaconescu, când brusc am avut un moment de slăbiciune şi mi s-a făcut rău. Pepe s-a speriat foarte tare, m-a urcat în maşină şi m-a dus la Spitalul de Urgenţă Floreasca. Aici mi-am făcut rapid un set de analize din care a reieşit că am carenţe de fier, calciu şi magneziu. Medicii mi-au făcut câteva injecţii, mi-am revenit şi în câteva minute am plecat. La ieşirea din spital erau fotoreporterii care s-au apropiat de mine şi m-am luat cu ei la ceartă.

«Iubesc prea mult viaţa»

Şi atunci, de unde toată povestea cu sinuciderea?

Asta mă întreb şi eu, ocazie cu care întreb şi eu: o femeie care voia să se sinucidă era lăsată să plece în câteva minute din spital? Îi mai ardea să se ia la ceartă cu fotoreporterii?

Ce ţi-au recomandat medicii?

Să plec într-o vacanţă, ceea ce am de gând să fac. Însă până una, alta, mă pregătesc să-mi serbez ziua de naştere sâmbătă. Am invitat 150 de prieteni la petrecere. Nu-i aşa că e un moment bun să îmi pun capăt zilelor? Iubesc prea mult viaţa ca să mă sinucid.

Colegă cu Columbeanca?

Oana Zăvoranu a primit ieri o propunere inedită din partea candidatului la Preşedinţia României, Nati Meir. Conform site-ului emulte, politicianul i-a cerut soţiei lui Pepe să se alăture echipei sale de campanie, din postura de consilier artistic. Dacă Oana ar accepta propunerea lui Meir, ea ar deveni colegă cu Monica Columbeanu, care e purtătorul de cuvânt al politicianului. Cele două se află în conflict deschis după ce s-au certat în timpul emisiunii Oanei de la Kanal D. Răspunsul Oanei a fost unul plin de ironie: “Accept şi gratis. Banii nu contează când e vorba de tanti Meir. Am doar o singură condiţie: să o dea afară pe Monica caca Columbeanu, asocierea cu ea nu-i face bine unui viitor preşedinte. Altfel, cu durere în suflet îl voi refuza”, a declarat Oana Zăvoranu.

Irinel sare în ajutorul soţiei sale: «S-au spus doar prostii»


Irinel Columbeanu a vorbit, în premieră, despre scandalurile în care e implicată soţia lui. “Nu e nimic adevărat dintre acuzele care i se aduc Monicăi”, a declarat milionarul ieri, la emisiunea “Acces direct” de la Antena 1. “Nu ştiu ce sau cine se ascunde în spatele acestor scandaluri. Dacă am avut vreo relaţie cu Ramona Gabor? Doamne fereşte! S-au spus doar nişte prostii murdare, pe care nu vreau să le comentez”, a spus Irinel Columbeanu. Sursa:www.libertatea.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats