luni, 22 iunie 2009

O barmanita care a lucrat pentru sora Andreei Marin spune ca aceasta este zgarcita din cale-afara






"Sora Andreei Marin imi lua din bacsis"

O barmanita de 21 de ani, de la restaurantul pe care sora Andreei Marin il are in buricul Capitalei, a decis sa rupa tacerea. Georgiana Raducu a fost concediata, iar patroana ei, Cristina Marin-Chiser, a refuzat sa-i mai plateasca banii pe cat a muncit!



Tanara povesteste ca a lucrat la Cristina Marin din decembrie 2007 pana in aprilie 2009. Georgiana spune ca, la cateva luni dupa ce s-a angajat, au inceput problemele: "Doamna Cristina, care zicea despre ea ca e "patroanca", ne amenda din orice. Daca trageam un fum dintr-o tigara, 20 de lei, daca vorbeam la telefon, daca intarziam sau nu veneam in camasa, la fel: 20 de lei! Se plangea mereu ca nu are bani, dar statea numai prin strainatate, in America, in Italia..."
Barmanita declara, mai mult, ca, de prin vara trecuta, cand ziarele au inceput sa scrie de criza, sora Andreei Marin a redus la minimum cheltuielile: "La inceput salariul era de 7 milioane de lei, plus bani de taxi sa mergem acasa, dupa ce ne terminam noaptea tarziu treaba, si ne lasa sa mancam de la restaurant. Dupa aceea, a inceput sa ne duca ea cu masina acasa si sa ne taie de tot mancarea ca sa economiseasca! Ajunsese sa spele singura WC-urile, doar ca sa nu angajeze femeie de serviciu. La un moment dat, s-a bagat sa faca si pizza in locul bucatarului. Facea niste avioane de pizza, care erau ovale, nu rotunde", ne-a mai declarat barmanita.
Potrivit acesteia, sora Andreei a ajuns pana acolo incat le-a cerut angajatilor sa imparta cu ea bacsisurile primite de la clienti: "Imi lua 30% din bacsisul de la clienti! De fapt, noi puneam banii la un loc si seara doamna Cristina lua 30% din ei, eu 30% si un alt coleg 30%. Restul intra la protocol! Asa facea cu toate turele. Odata m-am suparat ca m-a acuzat ca am furat din bacsis. A inceput sa injure si sa tipe. Mi-a zis ca alte ture scot mai multa spaga! Nici n-aveam voie sa ne luam tigari sau sucuri din banii aia".



Isi cere banii in instanta!



Barmanita este hotarata acum sa-i deschida proces Cristinei Marin pentru neplata restantelor salariale. "Vreau sa fiu platita pentru cat am muncit. Are sa-mi mai dea 4 milioane de lei vechi si cand i-am cerut mi-a zis ca nu-mi da, ca pentru ea banii astia sunt o mizerie si sa spun ca am facut munca patriotica", a adaugat Georgiana Raducu.
Contactata de CANCAN, Cristina Marin ne-a declarat: "Daca Georgiana vrea sa ma dea in judecata, vom discuta la tribunal. Asta e tot ce am de spus".

"Si Banica Jr, cumnatul Cristinei, e un zgarcit!"

Barmanita si-a amintit ca pe la restaurant trecea des cumnatul Cristinei, Stefan Banica Jr. Cantaretul a dat acolo mai multe petreceri, una chiar in seara in care a murit bunicul surorilor Marin! "De cate ori venea la restaurant, Banica Jr. manca muschi de vita si bea, intr-o cana mare, ceai cald cu cognac Remy Martin. Niciodata nu platea si nu lasa bacsic deloc!", ne-a spus Georgiana Raducu. Tanara zice ca si Simona Patruleasa venea cu sotul la restaurant si avea "protocol" din partea casei, in schimb aceasta mai lasa din cand in cand cate ceva la ospatari. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats