marți, 16 iunie 2009

Primul ei job a fost Intr-un magazin de materiale de constructii


A vandut var si bidinele



Actrita nu se sfieste sa recu-noasca ca, in adolescenta, a vandut cuie si ciment la kilogram in magazinul mamei sale.



Maria Dinulescu, protagonista videoclipului "Peace" al trupei Depeche Mode, a inceput sa-si castige singura existenta de la 14 ani, varsta la care a acceptat provocarea de a lucra cu program redus intr-un magazin de materiale de constructii al familiei sale. "In fiecare zi ma imbracam in fustite scurte si ma aranjam ca si cum as fi plecat la o intalnire. Aveam grija sa zambesc mereu si sa fiu extrem de amabila. Cariera mea in comert a durat patru ani, timp in care eu, desi vindeam materiale de constructii, nu am pus mana pe un cui. Clientii cand ma vedeau cat sunt de cocheta, se ofereau singuri sa-si incarce marfa, pe care eu doar le-o cantaream", a marturisit, Maria Dinulescu in emisiunea "Dincolo de aparente" de la Antena 2.
Datorita acestui job, unde comercializa var si bidinele, bruneta, care visa inca de la acea varsta la o cariera in cinematografie, a reusit sa-si asigure o anumita independenta materiala si sa se transforme intr-o persoana extrem de chibzuita. "Desi ai mei au o situatie buna, eu am incercat sa nu depind de ei. Mi-am dramuit si mi-am platit singura chiria de cand ma stiu. Am avut intr-adevar norocul sa am colaborari inca din primul an de facultate", a adaugat actrita. Recent, Maria a dat din nou lovitura castigand castingul pentru videoclipul trupei Depeche Mode pentru piesa "Peace", dupa ce in 2003 numele ei era pe buzele tuturor, datorita scurtmetrajului "Trafic", regizat de Catalin Mitulescu, care a castigat Palme d?Or-ul la festivalul de film de la Cannes.
Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats