luni, 16 martie 2009

Dupa ce a batut-o pe o colega, Romina si-a gasit "nasa" / Fosta "nora" a lui Prigoana a primit un pumn in ochi


Romina si-a agresat o prietena, care a scos-o din sarite pentru ca i-a pus intrebari insinuante despre viata intima, iar, la randul sau, ea a fost batuta de o judoka, in timpul unui antrenament.

Fosta iubita a lui Silvius Prigoana, fiul mijlociu al miliardarului Silviu Prigoana, este o adolescenta iute la manie. In urma cu doua saptamani Romina Gingasu a fost implicata intr-un scandal, care s-a lasat cu bataie. Enervata de faptul ca o prietena de-a ei din Calarasi i-a cerut socoteala despre viata amoroasa, Romina nu a stat prea mult pe ganduri si i-a ars un pumn. "S-a luat de mine, mi-a reprosat niste chestii care m-au deranjat si nu m-am intins la discutii cu ea. Am lovit-o", ne-a relatat Romina despre acest incident. Daca atunci a reusit sa-si domine adversara, acum cateva zile roata s-a intors. In timp ce se afla la un antrenament de judo, ea s-a luptat cu o colega mult mai bine pregatita, care
i-a si venit de hac. In urma disputei "amicale", dupa cum spune Romina, fosta iubita a lui Silvius Prigoana s-a ales cu ochiul drept invinetit. "Eu practic judo de un an si am vrut sa ma bat serios cu cineva. Partenera mea de lupta avea, insa, mult mai multa experienta decat mine. Face judo de cinci ani. M-a pus la pamant si mi-a aplicat un pumn, primul pe care l-am luat in viata mea. Noi ne intelegem bine, chiar m-a sunat sa vada cum ma simt, dar lupta este lupta", ne-a spus Romina. Dupa pumnul pe care l-a incasat, Romina a fost nevoita sa stea acasa cateva zile ca sa se refaca "estetic". Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats