marți, 10 martie 2009

Gest disperat al unui roman stabilit In Elvetia Si-a omorat familia, apoi s-a sinucis

Un lacatus roman stabilit de 30 de ani la Geneva si-a impuscat sotia si cei doi copii, dupa care s-a sinucis. Tudor, capul familiei, a recurs la gestul extrem pentru ca nu realizase tot ceea ce-si propusese in viata.


Patru romani, membri ai unei familii stabilite de 30 de ani la Pinchat, cantonul Geneva, in Elvetia, au murit impuscati in locuinta lor din Geneva. Se pare ca tatal, un lacatus pe nume Tudor, si-a ucis sotia si cei doi copii, in varsta de 16 si respectiv 19 ani, dupa care s-a sinucis. Cadavrele au fost descoperite vineri, dupa ce politia a fost alertata de o prietena a familiei, care nu mai avea vesti de la romani de doua zile. Politistii au descoperit si un bilet scris in romana, in care tatal afirma ca isi considera viata ratata. "La 52 de ani, am ratat totul. Sper ca ultimul meu gest sa reuseasca. Nu vreau
sa-mi parasesc familia. Incerc sa-i iau cu mine daca reusesc", se arata in biletul de adio, semnat Tudor.

Vecinii sunt in stare de soc

Vecinii si prietenii celor patru romani gasiti morti in locuinta lor din Geneva sunt uimiti de tragedie, desi in ultimele zile observasera un comportament anormal al barbatului. "L-am vazut zilele trecute plimbandu-se pe un trotuar, era foarte preocupat", a spus angajata unui restaurant din apropiere de locul unde s-a petrecut tragedia. "Ceva era in neregula cu el. Dar nu am aflat despre ce era vorba. In urma cu trei saptamani totul parea in regula", a afirmat Salvatore Pinizzotto, prieten cu lacatusul roman. Lunea trecuta, Salvatore observase ca prietenul roman era foarte suparat. "L-am invitat sa intre si l-am intrebat ce se intampla. Probleme cu banii, cu sanatatea? Cred ca nu mai muncea de cateva saptamani. Mi-a raspuns ca banii nu au nicio legatura si ca era ceva mult mai grav. Am incercat in zadar sa aflu detalii", a adaugat el. Romanii erau cunoscuti ca oameni generosi si foarte sociabili, adevarate modele pentru comunitatea in care traiau. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats