vineri, 13 martie 2009

La 56 de ani, Mickey Rourke stie bine ce vrea / S-a dus la Moscova dupa vodca si femei


Durul de la Hollywood, care se afla in capitala rusa pentru a-si promova premiatul film "The Wrestler", a marturisit ca adevaratul motiv al vizitei sale este sa se bucure de ospitalitatea localnicelor, dand de inteles ca asteapta anumite favoruri de la ele. Starul se declara pregatit pentru orgii cu frumusetile slave, stropite din belsug cu bautura nationala.

Actorul american Mickey Rourke, care se afla de la inceputul acestei saptamani la Moscova pentru a prezenta cel mai recent film al sau, "The Wrestler", s-a declarat mai mult decat incantat de sejurul sau in Rusia. Insa motivul nu este nici pe departe legat de atractiile turistice, caci actorul a marturisit ca intentia lui este sa profite cat mai mult de sederea sa la Moscova pentru a socializa cu localnicele, cunoscute pentru frumusetea lor, de la care a lasat sa se inteleaga ca asteapta, ca un star care se respecta, un tratament special si chiar favoruri sexuale. In plus, Mickey, in varsta de 56 de ani, are de gand sa condimenteze multasteptatele orgii sexuale cu bautura nationala a rusilor, vodca.

Dator-vandut in ultimii 15 ani

"Am de gand sa profit cat mai mult de calatoria mea la Moscova. Rusoaicele au renume de femei foarte frumoase, lipsite de inhibitii in amor si focoase. Nu vreau sa ratez nimic din ceea ce mi s-ar putea oferi, pentru ca imi doresc sa ma distrez la maximum, sa beau cat mai multa vodca si sa fac tot felul de nebunii", a declarat Mickey. "Doar nu o sa stau ca Tom Cruise (n.r. - care si-a prezentat recent pelicula "Valkyria" la Moscova) inchis in hotel, ca un pustnic", a mai spus actorul. Mickey Rourke intentioneaza ca din banii castigati cu filmul "The Wrestler" sa-si achite o parte din datorii. "In ultimii 15 ani am cheltuit mult si am incasat putin. Am adunat foarte multe datorii, pe care sper sa reusesc sa le achit. In primul rand imi voi plati impozitele, pentru ca sunt in urma cu taxele", a afirmat starul. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats