marți, 3 martie 2009

Politisti pe post de moase A nascut in sectia de politie

Misiune speciala pentru politistii aradeni. Ei au mosit ieri-noapte o femeie, care a dat buzna peste ei, strigand ca au apucat-o durerile nasterii. Agentii, bulversati, au realizat ca au ajutat-o pe femeie sa aduca pe lume un baietel abia cand a sosit ambulanta.

Intamplarea a avut loc pe holul Sectiei de Politie nr. 1 din Arad. In miez de noapte, agentii s-au trezit cu Valentina Velecico, care le-a spus ca naste. Toata lumea s-a mobilizat. Unii au chemat salvarea, altii s-au ocupat de gravida. Copilul n-a asteptat ambulanta si s-a nascut la scurt timp dupa aceea. Fara sa se sperie, politistii au ajutat-o sa nasca, apoi au predat lauza si bebelusul asistentei medicale. "Trebuia sa facem ceva, sa luam o decizie", a povestit agentul Calin Nabadan. "Nu aveam experienta in domeniu. I-am taiat pantalonii, am pus-o pe geaca si am chemat ambulanta. Cand a sosit, doamna asistenta a ramas uimita. Nu-i venea sa creada ca ne-am descurcat", a adaugat si agentul-sef adjunct Alexandru Robert Danut, fericit ca a participat la eveniment. Valentina Velecico a fost transferata apoi la Maternitate, unde a primit ingrijiri de specialitate. "Suntem bine si eu si copilul", a spus proaspata mamica, care nu si-ar fi imaginat ca va naste intr-o sectie de politie, asistata de o mana de barbati. Bebelusul, care a primit numele Adrian, este sanatos, are 3 kilograme si a fost internat la pediatrie. Purtatorul de cuvant al maternitatii, dr. Cornea Bujorel a declarat ca agentii s-au descurcat foarte bine si ca nu ar strica daca s-ar organiza cursuri de asistenta la nastere pentru politisti. Nu aveam experienta in domeniu. I-am taiat pantalonii, am pus-o pe geaca si am chemat ambulanta. Cand a sosit, doamna asistenta a ramas uimita. Nu-i venea sa creada ca ne-am descurcat" agentul-Sef adjunct Alexandru Robert Danut . Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats