joi, 19 martie 2009

Stere Gulea nu auzise niciodata de Adela Popescu/"Am vazut doar o fata blonda, spalacita!"



Actrita de telenovele nu a fost prima optiune pentru rolul principal din "Week-end cu mama". Desi nimeni nu ar fi crezut ca aceasta va face echipa cu Medeea Marinescu, regizorul a riscat si, se pare, a castigat.

Ieri a avut loc premiera lungmetrajului "Weekend cu mama", care a marcat revenirea regizorului Stere Gulea dupa o pauza de 12 ani, iar pentru Adela Popescu debutul in cinematografie. Actrita de telenovele de la Acasa TV a interpretat personajul Cristina, o fata de 19 ani victima a abandonului parental si a cosumului de heroina. Pret de un weekend, Luiza (Medeea Marinescu), mama care a parasit-o cand avea trei ani si s-a stabilit in Spania, incearca sa-i recapete increderea si, cu orice risc, sa o aduca pe drumul cel bun. Daca pe Medeea regizorul a ales-o din prima, Adela a fost pur si simplu norocoasa. "Am facut castinguri peste castinguri pentru rolul Cristinei. Am inceput cu fete necunoscute de liceu. Am avut chiar si o favorita. Apoi mi-a placut foarte mult o tanara profesionista. Dar nu luasem inca o decizie.
Intr-o zi producatorul filmului, Andrei Boncea, mi-a sugerat sa o vad si pe Adela. Habar nu aveam cine este pentru ca nu gust genul asta... telenovelele. Am acceptat si, cand am mers sa ne intalnim, am vazut cu Tudor (n.r. - actorul Tudor Aaron Istodor) doar o fata blonda, spalacita, cu un honorac rosu pe ea. Mi-a demonstrat insa ca avea ceva de spus", a explicat Gulea cum a ajuns Adela intr-unul dintre rolurile sale principale.

Scene de nuditate

Scenariul cuprinde si o scena de nuditate pe care Adela a acceptat-o fara sa comenteze. Intr-una dintre secventele in care este rapusa de doza de heroina abia injectata, Adela este infatisata goala, acoperita doar cu coltul unui cearsaf. Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats