vineri, 3 aprilie 2009

Angelica Parvan a beneficiat de clementa presedintelui/Isi revede azi copiii dupa cinci luni de inchisoare



Angelica Parvan, femeia care a fost inchisa pentru ca nu a platit pensia alimentara de 35 de lei fiicei din prima casatorie, se reintoarce azi acasa. In localitatea Turceni, din Gorj, are trei copii mici care au asteptat-o cinci luni si care l-au induiosat pe presedinte astfel incat acesta a semnat gratierea.

Angelica a parasit ieri Penitenciarul de Maxima Siguranta din Craiova cu lacrimi in ochi. Femeia a fost asteptata de doua matusi la care a innoptat. "Ii multumesc domnului presedinte pentru acest gest minunat si ma voi ruga in fiecare zi sa ii dea Dumnezeu sanatate. Mi-a facut cel mai frumos cadou de Paste. Abia astept sa-mi imbratisez copiii si sa am grija de ei. Mi-a lipsit foarte mult familia si vreau sa fiu de acum incolo cea mai buna mama pentru pruncii mei, care mi-au dus lipsa", a declarat ea. La Turceni, cei trei copii ai Angelicai sunt ingrijiti de matusa lor. Abia asteptau ziua in care isi vor revedea mama. De altfel, fiul cel mare, de sase ani, spunea ca nu va dormi noaptea, cu gandul ca maine dimineata (azi - n.r.) mama lor va intra pe poarta. Cei trei micuti au fost inscrisi la cresa si dupa-amiaza sunt luati de acolo de matusa, iar seara tatal lor vine de la serviciu si ii ia acasa. Au suferit mult fara mama lor si, la aflarea vestii ca ea va reveni langa ei, fetele lor s-au umplut de bucurie.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats