vineri, 24 aprilie 2009

«Căsătoria cu Alexandra a fost cea mai mare greşeală»



Intr-un interviu acordat revistei Unica, Andrei Tardea, iubitul Andreei Mantea, a povestit ca regreta ca s-a insurat cu fosta lui nevasta, Alexandra.

"Căsătoria cu ea a fost cea mai mare greşeală a vieţii mele. Toată lumea o compătimeşte pe fosta mea soţie, dar pe Andreea n-o înţelege nimeni că stă cu mine şi trece prin ce trece. Până să fie cu mine, nu avea probleme”, susţine tânărul amorez.

Vedeta l-a dus la ţară, la bunici

Deşi gurile rele spun că Andreea ar fi doar o altă victimă a lui Andrei, vedeta Antenei 1 pare că nici nu aude aceste comentarii răutăcioase. Ba, din contră, ea îi oferă tot sprijinul şi dragoastea partenerului ei de viaţă, pe care l-a integrat, mai nou, şi în familie.

“L-am dus la ţară la bunica mea. A făcut araci pentru roşii.... ”, a spus Andreea, motivând mai departe şi gesturile ei. “Îmi place să stau la el în braţe. Când mă ţine aşa, nu-mi mai trebuie nimic. Simţi când cineva e al tău. E pentru prima dată când eu stau în casă cu un om, prima dată când îi fac mâncare, când am grijă de el - în afară de tata” , a mai declarat Andreea pentru cel mai nou număr al revistei Unica.Sursa:www.libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats