marți, 14 aprilie 2009

Dezvaluiri Socante despre temutul interlop Corduneanu:"Am fugit din tara fiindca voia sa ma scoata la produs!"



Costel Corduneanu, interlopul iesean care are cazierul curat ca lacrima si care este judecat in libertate pentru trafic de droguri, este acuzat ca terorizeaza familia fostei sale sotii, care l-a parasit, si se lauda ca detine armament pe care il poate folosi in orice moment, pentru declansarea unui adevarat razboi.


Dezvaluirile au fost facute de o persoana care sustine ca este sotia lui Costel Corduneanu, unul dintre cei mai temuti interlopi din tara si care a contactat ziarul CANCAN, la cunoscuta adresa de e-mail pont@cancan.ro, intr-o incercare disperata de a-si proteja familia. Intr-o fotografie atasata e-mailului, Corduneanu apare etalandu-si o parte din arsenal si se mandreste cu un pistol mitraliera AKM, arma aflata in dotarea Armatei Romane. Corduneanu, care este judecat in prezent pentru trafic de droguri, apare in poza alaturi de trei persoane care poarta cagule, toti fiind inarmati pana-n dinti: doi dintre ei au carabine, un altul tine la piept o mitraliera AKM cu baioneta, iar Costel are asupra sa o pusca cu luneta si un pistol cu amortizor. Potrivit e-mailului, acestea n-ar fi singurele arme detinute de liderul gruparii interlope: "Corduneanu este pregatit de razboi in orice clipa, putine fiind armele pe care el nu le are in colectie. Are chiar si grenade si veste antiglont". Femeia spune ca a fost nevoita sa fuga din tara de frica lui Costel. "Am ajuns sa fiu sotia lui dupa ce m-a sechestrat si m-a amenintat ca voi ajunge sa ma prostituez in Spania. Am vrut sa ma sinucid, sa fug, dar de fiecare data am cedat amenintarilor, ca imi va omori familia, si m-am intors la el. De cand am plecat din tara, de cateva luni, el imi terorizeaza mama, familia si prietenii. Stiind ca mama e in spital, a intrat la ea in apartament si a lasat un cartus de glont, ca s-o intimideze. Daca i se intampla ceva mamei sau familiei mele, voi contacta consulatul roman si voi spune tot ce stiu", se mai arata in e-mail. Sursa citata sustine ca interlopul a facut o sesizare la politia din Iasi, in care reclama disparitia sotiei - informatii verificate de reporterii CANCAN si confirmat de politie. "S-a facut o astfel de sesizare de catre sotul ei. Lucrarea a fost inchisa, deoarece nu este vorba de o disparitie. Femeia a plecat de acasa si se stie unde este", au declarat surse din cadrul IPJ Iasi, pentru CANCAN.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats