marți, 14 aprilie 2009

A dezvaluit de ce nu va poza gol niciodata/Enrique Iglesias se rusineaza cu penisul lui


Dupa ce anul trecut a facut valva marturisind ca are penisul prea mic, cantaretul spaniol a recidivat cu o declaratie la fel de socanta. El s-a plans ca are probleme si cu testiculele, care i-ar atarna prea mult.

Cand vine vorba despre penisul lui, cantaretul spaniol Enrique Iglesias, in varsta de 34 de ani, devine foarte vorbaret, desi recunoaste deschis ca nu prea are cu ce se lauda. Dupa ce, anul trecut, artistul a facut valuri in presa internationala cand a recunoscut ca are organul genital mult prea mic, in urma cu cateva zile acesta a recidivat cu o declaratie la fel de surprinzatoare. "Nu am sa pozez niciodata nud. Nu arat deloc bine dezbracat. Am picioarele ca un pui de gaina si, in plus, imi atarna rau de tot "ouale". Am auzit ca, pe masura ce barbatii inainteaza in varsta, testiculele se lasa si mai mult, asa ca trebuie sa am grija de darurile cu care m-a inzestrat natura", a spus Enrique. "Cred ca, in cele din urma, voi fi nevoit sa recurg la o soseta in care sa imi pun "bijuteriile", ca sa nu ma fac de ras atunci cand apar in public", a adaugat starul spaniol.


Vrea iubita cu mainile mici



"Dupa ce am facut acele afirmatii despre dimensiunea redusa a penisului meu, lumea a inceput sa ma priveasca cu mai multa atentie. Multi, de fapt multe fane, mi-au scris ca ele nu sunt de aceeasi parere, insa eu stiu cel mai bine cum sta situatia", a povestit solistul spaniol. "Am penisul minuscul si cred ca ar trebui sa imi gasesc o iubita cu mainile mici ca sa nu fim pusi in situatii penibile nici eu, nici ea", a mai declarat Enrique, care se iubeste, de mai bine de sase ani, cu fosta jucatoare rusa de tenis Anna Kournikova. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats