vineri, 3 aprilie 2009

Eugen Trica face calculele/"Sunt invidios pe Max Nicu. El a jucat 8 minute, eu 6 in doua meciuri"



Jucatorul lui Anothorsis este de parere ca selectionerul nu ar trebui sa plece pana nu-si va primi banii.

Departe de tara, in Cipru, Eugen Trica isi permite sa vorbeasca detasat despre echipa nationala. "Am vazut meciul cu Austria si nu sunt de acord ca am jucat slab. Am pierdut pe doua greseli individuale, dar baietii si-au creat 40 de ocazii de gol, asta inseamna ca au jucat bine". Desi Victor Piturca nu l-a convocat la Euro, fostul international nu-i poarta pica fostului sau antrenor de la Craiova si Steaua, ba mai mult, ii ia apararea: "Rezultatele nu sunt cele asteptate si normal ca antrenorul este invinuit. Dar eu cred ca Piturca nu ar trebui sa-si dea demisia daca federatia nu-i da banii. Pe praful asta cum sa renunti la 600.000 de euro? Trebuie sa fii nebun, sunt o gramada de bani! Daca as fi in locul lui si eu as face la fel". Dupa cele doua partide, cu Serbia si Austria, in care Maximilian Nicu a jucat doar ultimele minute ale meciului de miercuri, mai multi oameni din lumea fotbalului l-au acuzat pe selectioner ca nu l-a folosit mai mult pe mijlocasul Herthei. "Sa fie multumit Max Nicu. A jucat mai mult decat mine. Chiar sunt putin invidios pe el, care a bifat opt minute intr-un meci. Eu am jucat doar sase in doua meciuri, cu Belarus si Bulgaria. Nicu a jucat mult, foarte mult", a glumit Trica. Atunci cand a venit vorba de o revenire la echipa nationala, fostul jucator al lui CFR Cluj a redevenit serios: "Chiar daca pleaca Piturca, nu ma mai intereseaza. Decizia de a ma retrage ramane definitiva". Sursa: www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats