miercuri, 1 aprilie 2009

O secretara a primit un salariu greu, intr-o punga legata cu fundita/Platita cu fise de 5, 10 si 50 de bani



Desi e criza, mai exista persoane care incaseaza in ziua de salariu sume grele. E cazul unei secretare din Bucuresti, care a primit banii intr-o punga voluminoasa, plina cu monede.


Lucretia Micicoi, asistent manager la o firma care se ocupa cu organizarea de petreceri pentru copii, a fost platita la sfarsitul saptamanii trecute cu o suma grea. La propriu, pentru ca in loc de bancnote a avut surpriza sa constate ca in punga erau peste patru milioane de lei vechi in monede de 5, 10 si 50 de bani. "Nu mi-a venit sa cred. Mi s-a spus ca salariul meu se afla in punga de pe birou, care era legata frumos cu o fundita. Am crezut ca am fost premiata si ca suma fiind mare nu incapea intr-un plic si de asta a fost aleasa o punga. Mai ales ca avea si fundita, am zis ca e o surpriza", a relatat Lucretia Micicoi. Femeia a avut un soc in momentul in care a desfacut punga. In ea se aflau monede de 5, 10 si 50 de bani impachetate in fisicuri, suma totala fiind 410,5 lei. "Imi dadusem demisia, iar asta a fost ultimul salariu. Ce-a facut conducerea firmei e bataie de joc! Este adevarat ca existau tensiuni intre mine si ei, insa nu meritam asa ceva. Totul a inceput de la fumat. La inceput fumam la bucatarie, insa dupa cateva luni nu mi s-a mai permis. Asa ca ieseam si fumam in spatele blocului in care se afla firma. Intr-o zi patroana m-a intrebat unde arunc chistoacele, eu i-am raspuns ca in gradina. Mi-a zis sa le strang, dar le-am luat doar pe ale mele, ce fumasem eu, ca doar nu era sa iau grebla si sa fac curat. De atunci au inceput neintelegerile si am fost nevoita sa-mi dau demisia", povesteste Lucretia. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats