miercuri, 22 aprilie 2009

Oana a vrut sa-i demonstreze lui Viorel Lis ca-i e fidela/A reconstituit amantlacul cu sotul de mana


Dupa aparitia fotografiilor tip paparazzi in ziarul Cancan, in care era surprinsa in compania unui tanar care voia sa o agate, Oana Ungureanu a fost pusa in dificultate fata de iubitul ei, fostul primar al Capitalei, Viorel Lis. Pentru ca partenerul ei nu a crezut ca intre ea si tanarul respectiv nu exista o idila, Oana a fost nevoita sa faca investigatii in legatura cu admiratorul ei pentru a-i demonstra lui Lis ca ii este devotata.

In urma cu doua saptamani, cotidianul Cancan a publicat mai multe fotografii realizate de paparazzi care o infatisau pe Oana Ungureanu, iubita lui Viorel Lis, in compania unui tanar admirator, care a asteptat-o la iesirea dintr-un supermarket pentru a-i cere numarul de telefon. Dupa aparitia pozelor, in familie s-a instaurat o atmosfera de neincredere, fostul primar al Capitalei nefiind foarte convins de fidelitatea partenerei sale de viata. Ca sa ii demonstreze lui Viorel Lis ca nu il cunostea pe baiatul care a vrut sa o agate, Oana a inceput sa faca investigatii pe cont propriu in legatura cu identitatea celui care ii ceruse numarul de telefon in seara de 6 aprilie. "Mi-am luat sotul de mana si l-am dus sa auda cu urechile lui adevarul. Am intrebat la supermarket de tipul ala, sa vad daca vine pe acolo de obicei si sa il lamuresc pe Viorel ca nu am nicio treaba cu el. Si mi-au zis vanzatoarele ca a trecut frati-su pe acolo si le-a spus ca ii este foarte rusine ca a aparut in ziar. Ca nici nu mai iese din casa, pentru ca rad prietenii de el ca agata femei la supermarket. Cine stie poate avea si o iubita, probabil ca i s-a complicat situatia, dupa ce a aparut povestea in ziar si apoi la emisiune la Dan Capatos. Ha, ha, ce am ras de el! Oricum l-am convins pe Viorel ca nu e nimic intre mine si baiatul ala, care parea oricum mai tanar cu vreo zece ani decat mine. Mult timp am crezut ca e reporter si ca povestea fusese aranjata, dar s-a demonstrat ca baiatul chiar locuieste in zona", ne-a declarat Oana Ungureanu, care a recunoscut, in mai multe randuri, ca iubitul ei cu 30 de ani mai in varsta decat ea este destul de gelos, chiar daca nu arata mereu.

Au facut Pastele la tara



Ca sa pecetluiasca impacarea si reinstaurarea unei atmosfere de pace in cuplu, Oana si Viorel au petrecut sarbatorile la niste prieteni la tara, departe de tumultul si capcanele Bucurestiului. "Am facut Pastele in comuna Izvoarele din judetul Giurgiu, la niste prieteni care si-au facut casa acolo. A fost frumos, asa ca la tara, cu miel la protap. Am chemat lautari sa ne cante loco. M-am bucurat ca am stat si noi la aer curat, ne-am bucurat de natura", ne-a povestit Oana. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats