miercuri, 8 aprilie 2009

Povestea incredibila a sotului romancei ucise in Italia/Salvat de la moarte de portofel


Tiberiu Sutic, sotul Andreei, botosaneanca de 24 de ani impuscata mortal de patronul italian, povesteste cosmarul prin care a trecut si cum soarta a vrut ca el sa supravietuiasca, salvat de portofelul care a blocat glontul destinat lui. Andreea va fi condusa, astazi, pe ultimul drum de catre sotul ei, rude prieteni si fetita de patru ani care inca mai asteapta ca mama sa se faca bine.

"Am plecat in Italia ca sa ne intoarcem, nu sa ramanem acolo. Am vrut o viata mai buna pentru familia mea...", declara socat de cum soarta s-a intors impotriva lor in doar cateva clipe. Dupa ce i-a tinut sotia sechestrata in pizzerie, incercand sa o violeze, patronul acesteia, Giacomo Attolini, a incercat sa cumpere tacerea sotilor Sutic cu 1.000 de euro, sperand ca asa ii va convinge sa-si retraga plangerea. Furios ca a fost refuzat, italianul a decis sa-i impuste. "Ne-am intalnit intr-o cafenea (...) Am stat la o cafea, am discutat. El atunci a scos 1.000 de euro si voia sa ni-i dea pentru a ne retrage plangerea, pentru ca aflase de la organele de politie de acest lucru, insa l-am refuzat, i-am spus ca nu am nevoie de banii lui si ca vrem sa se faca dreptate. Am iesit din cafenea si ne-am indreptat spre masina. El a scos o borseta din masina lui si a spus ca decat sa faca intre cinci si sapte ani pentru tentativa de viol, mai bine face pentru omor. A scos pistolul si ne-a impuscat pe amandoi. Sotia a cazut la pamant. La mine, glontul a ricosat de la portofel. Copilul nostru era in masina, a vazut totul", a marturisit sotul Andreei cu lacrimi in ochi. Tanara va fi inmormantata, astazi, in cimitirul Pacea, din Botosani.Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats