miercuri, 13 mai 2009

Andreea Mantea s-a oferit sa plateasca pensie alimentara pentru copilul lui Andrei Tardea



"Mi-e mila de fosta sotie a iubitului meu!"

Coprezentatoarea lui Mircea Radu de la "Din Dragoste" dezvaluie ca, inainte sa se indragosteasca de iubitul ei, a incercat sa-l impace pe acesta cu fosta sotie! Andreea Mantea a fost prinsa la mijloc in scandalul dintre actualul ei iubit, Andrei Tardea, si fosta sotie a acestuia, care de curand a dat nastere unui copil. Fosta doamna Tardea o acuza pe Andreea ca i-ar fi distrus casnicia, insa sexy-asistenta lui Mircea Radu de la "Din Dragoste" arata ca povestea este cu totul altfel.


"M-am saturat de taranismele acestei Alexandra (n.n. - fosta sotie a lui Andrei Tardea), care imi pune mie in carca esecul ei din mariaj. N-am spus nimanui pana azi ca, de fapt, inainte sa ma indragostesc de Andrei, eu i-am cerut sa se impace cu fosta sotie! M-am gandit ca e jignitor pentru ea sa fie lasata cu burta la gura. I-am spus ca e pacat, ca vor avea un copil impreuna. Andrei mi-a zis insa ca nu stie daca este copilul lui si tocmai de aceea a cerut zilele trecute sa se faca si un test de paternitate. A fost alegerea lui. Eu n-am nicio vina ca ei nu s-au mai inteles!", ne-a marturisit Andreea Mantea in exclusivitate. Mai mult, vedeta TV ne-a spus ca "Sincer, mi-e mila de fosta sotie a iubitului meu, pentru ca a nascut recent si nici n-are din ce trai. Chiar eu i-am spus lui Andrei sa-i dea mai multi bani pensie alimentara decat 150 de lei, cat a stabilit instanta!". Potrivit Andreei, ea s-a oferit sa completeze din veniturile ei pensia alimentara pana la 500 de lei. "Daca Andrei nu vrea sa-i dea Alexandrei mai mult decat 1.500.000 de lei (n.n. - 150 RON), atunci pun eu de la mine diferenta pana la 5.000.000!"

I-a aprins lumanari la manastire!



Pe de alta parte, coprezentatoarea lui Mircea Radu ne-a dezvaluit ca s-ar fi rugat la manastire pentru "rivala" ei. "Am aprins lumanari si pentru Alexandra si pentru copilului ei, sa le fie bine! Eu ii dau un sfat prietenesc: sa nu mai fie o persoana ieftina si sa se tiganeasca cu mine, pentru ca n-am nicio vina! N-are decat sa-i faca lui Andrei 10 copii!", a mai adaugat Andreea, care, astfel, crede ca va pune punct scandalului cu fosta sotie a iubitului ei. Sursa:www.cancan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

CONTOR Statcounter


View My Stats